Hop til indhold

New girl in bording call me SIRI

Featured Replies

Skrevet

Jeg har lige besøgt denne skønhed

https://annoncelight.dk/showad/423061

Og hun er bare virkelig skøn. Helt nede på jorden. En utrolig dejlig massage, som bagefter blev til et virkelig dejligt blow og spansk. Jeg havde svært ved at holde mig under hele akten, hun var perfekt stram.

Da jeg var lidt for hurtigt til at komme af med det. Gav hun massage igen, og jeg endte med, at være der langt mere end de 30 min jeg havde købt.

Hun mente også at jeg skulle besøge hende hver dag.....

Skrevet
Sexo skrev, for 5 minutter siden:

hvilken by holder hun til i ?

Der står Bording i overskriften, såre …..

Skrevet
elsker bryster skrev, for 21 timer siden:

Jeg har lige besøgt denne skønhed

https://annoncelight.dk/showad/423061

Og hun er bare virkelig skøn. Helt nede på jorden. En utrolig dejlig massage, som bagefter blev til et virkelig dejligt blow og spansk. Jeg havde svært ved at holde mig under hele akten, hun var perfekt stram.

Da jeg var lidt for hurtigt til at komme af med det. Gav hun massage igen, og jeg endte med, at være der langt mere end de 30 min jeg havde købt.

Hun mente også at jeg skulle besøge hende hver dag.....

Jeg kan kun giver manden ret, en fantastik pige.

Jeg havde valgte at forkæle mig selv og havde enlig bestemt mig for at køre til PP i Århus, da jeg kun er gået glad ud af deres dør. men tanken om et par timer i bil for 1 times sjov, ja der vandt nysgerrigheden, på hvad der måske var lidt tættere på, og fandt så Siri, og med en positiv anmeldelse tog jeg chancen, hvilket jeg ikke ville fortryde.

Skriv til hende og fik hurtigt svar tilbage, så tid og små detaljer blev aftalt, eller næsten alle detaljer.
Der var lige lidt med, at hun ikke fik sendt adressen, og sender mig til den forkerte dør, hvor en frodig nøgen latino kvinde lukker mig ind, som efter lidt forvirring og grin, fortæller mig at Siri var oven på, så ud og rundt om huset,finder den rigtig dør. Hvor jeg så finder Siri, flot lækker thai kvinde, smuk ansigt. bare wow.
Jeg kommer ind og vi for grint lidt over hele turen dertil med mangle adresse og Latino besøg, så stemning var god, og sådan var det resten af tiden, tro ikke jeg har været ved en thai jeg har snakket så meget med ud over PP i Århus.

Vi startede med lidt af det sjove, HJ over til spansk over i BJ, så en ridetur der sluttede alt for hurtigt men, svært at holde tilbage når der sidder en så smuk pige på en med store svinge bryster og smilene ansigt. så engang massage, ikke den bedste jeg har fået, men heller ikke den værste, den passede til forholden vil jeg sige.
og så skulle vi da lige havde lidt mere sjov, i missioner, doggy, hvor det virker til hun er med i det, da hun ikke bar lå og tog i mod, men klemte hendes ejen bryster, tog min hånd så jeg kunne klemme dem, mens hun spillede sin fisse. selv efter jeg ikke kunne mere, tog vi lige starten igen med HJ, spansk BJ, hun gjorde sit for at afslutte mig igen. Hun er bare skøn.
Efter det et hurtigt bad og lidt mere snak, hun er desværre alleder taget af sted igen, for som hun selv sagde hvis ikke hun tog af stede ville jeg blive fattig af at komme hos hende, og det gav jeg hende ret i, men hun skulle komme igen om nogle uge igen. så tid til at spare op.

For det er ikke sidste gang.

• 3 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.