ratt 107 Skrevet 24. Marts, 2014 Er der nogen der har prøvet en thai klinik på østergade i Rødekro? Ejeren hedder Nitaya.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3407 Skrevet 24. Marts, 2014 jeg elsker disse her anmeldelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frisk fyr nsj 337 Skrevet 24. Marts, 2014 jeg elsker disse her anmeldelser Du har 1255 indlæg, lur mig om de 1250 ikke er en af disse latterlige kommentarer! Tun nu den knallert og se at kom videre i stedet for ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3407 Skrevet 24. Marts, 2014 Du har 1255 indlæg, lur mig om de 1250 ikke er en af disse latterlige kommentarer! Tun nu den knallert og se at kom videre i stedet for ! er der nu noget galt i at jeg godt kan lide disse anmeldelser som er skrevet her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ratt 107 Skrevet 24. Marts, 2014 Sorry.. Er ny herinde, og opdagede det først bagefter. Prøvede at slette det igen, men det er ikke lige til på en mobil.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frisk fyr nsj 337 Skrevet 24. Marts, 2014 Sorry.. Er ny herinde, og opdagede det først bagefter. Prøvede at slette det igen, men det er ikke lige til på en mobil.. Tá det roligt, det er ikke alle der er som knallert ! Og velkommen til håber du finder oplysningerne herinde brugbare, husk dog at sorter i det der skrives :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dan1981 23 Skrevet 25. Marts, 2014 Hej Ratt Jeg har været forbi 3-4 gange. Du kan få lige det ud ønsker. Først gang fik jeg dog en rigtigt massage af ejeren og det er hun rigtigt godt til. De næste par gange var der nogle andre piger der som smider lidt olie på dig, og derefter kommer de meget hurtigt tæt på. Jeg har dog kun købt hj og dette gave jeg 300 for oveni de 300 for massagen, og den pris er nok lidt for høj da du kan kører til Flensburg og næsten få 2 turer til den pris. Ellers kan du kører ned til swan thai massage i Flensburg der giver jeg 80€ for 1 time med hj, prisen er stor set den sammen men pigerne er dog langt smukkere ved swan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg