Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er blivet besat af tanken om at prøve et "Glory hole". Umiddelbart virker det uhumsk med dem der ind imellem kan findes på offentlige toiletter, men findes der ikke steder hvor man kan købe et rent glory hole?

Måske en glædespige kan tilbyde et sådant "blindt" blowjob.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er blivet besat af tanken om at prøve et "Glory hole". Umiddelbart virker det uhumsk med dem der ind imellem kan findes på offentlige toiletter, men findes der ikke steder hvor man kan købe et rent glory hole?

Måske en glædespige kan tilbyde et sådant "blindt" blowjob.

Emnet har været oppe før, prøv at søge på samme.

Du snildt kan lave dit eget gloryhole derhjemme eller lav en krydsfinerplade med huller i og bed en pige om at give et blow.

du kan med lidt opfindsomhed lave en plade med et gloryhole i, pladen dækker en siderude på din bil, pigen sidder inde i bilen og du står udenfor og stikker den ind i hullet. Lidt kinky ikke... ? pladen fjernes eller monteres alt efter formålet,

ellers har enhver swingerklub med respekt for sig selv gloryholes.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Eller køb et billigt lagen hos Jysk og tag det med på klinik.

Spørg pigen om det er ok, og læg dig så på sengen eller sæt dig i en lænestol og tag lagenet over dig.

Flere piger vil garanteret synes, at det er en spændende ide, og sige ja :-)

Venligst

Frenchlover1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Der er en pige som hedder Glory hole tøsen som tilbyder det privat.

Hun har reklameret herinde :-)

Trine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er kun HJ, der koster u. kr. 100,- og hvis man vil se hvem pigen er, koster det € 5,- ekstra

Geizhaus  38,50 * Entsafter  20,00 * Handjob im Entsafter  12,50 * Spannerbox  28,50 *

Bemærk at hvis man gerne vil have en pige med på eneværelse, ser de helst at man tager en drink med til pigen - og det har jeg ikke oplevet før, hverken på flattrate eller FKK.

Mht. Gloryhole kan man vel bare lade pigen åbne lynlåsen og fiske kalorius frem, medmindre man tænder på ikke at vide, hvem der sidder i tønden  :shock:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er kun HJ, der koster u. kr. 100,- og hvis man vil se hvem pigen er, koster det € 5,- ekstra

Geizhaus  38,50 * Entsafter  20,00 * Handjob im Entsafter  12,50 * Spannerbox  28,50 *

Hej jeg tror det har ændret sig lidt, før var prisen med fransk. Men det er måske for at give pigerne en mulighed for at sælge lidt op. 

Foranlediget af den store interesse for emnet har jeg postet en anmeldelse af mit besøg

'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

Redigeret af nylonlover

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tillader mig at promovere min ide igen:

Guide til en simpel gloryhole løsning for handy-manden:

1 Tag et stykke pap eller finer plade,
2 Skær ud så det passer til din bil-siderude helst i passager-siden,
3 Mål op så hulet passer til din piks omkreds og din højde + lidt ekstra plads og bor et hul derefter evt. lidt finish med sandpapir og maling.
4 Find og aftal med en pige eller støve en op fra gaden,
5 Bed hende sætte sig til rette i sædet, du løber om i bagagerummet og finder din gloryhole-pladen samt noget gaffa-tape.
6 Rulle vinduet ned og tape pladen til og så kan gloryhole-oplevelsen begynde.

PS. bed pigen holde nallerne fra vindueshejsen, eller aktivere børnesikringen. Du skulle jo nødig have noget i klemme.

Det er ikke kun for sjov jeg skriver dette, det er en absolut reel brugbar løsning til gloryhole-fans. :D
Måske skulle jeg søge patent på denne opfindelse :D

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...