Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har haft fornøjelsen.

Som navnet antyder er hun ikke dansk og begår sig bedst på engelsk.

Hun er ultra petit og veldrejet, med perfekte kunstige bryster. Og et kæmpe garn!   ;-)

Hun er lækker, sød og dejlige at sexe med, men ret usikker i starten, og selv når man lærer hende at kende tror jeg ikke man skal håbe på den store GFE

Master G

Del dette indlæg

Link til indlæg

GFE er vist langt fra en beskyttet titel. :grin:

Der er godt nok mange glædespiger der reklamerer med GFE, men meget få mener noget særligt med det. Det er vist mest noget man lige smider med i sin profiltekst, fordi de gør de andre.

F.eks. har jeg oplevet GFE piger der ikke kysser! Hmmm... måske giver det mening for nogen - ikke for mig.

Hvis jeg lige skal ride >min kæphest om faget igen, så synes jeg det er synd, at man på den måde aldrig rigtig ved hvad man får. Det bliver aldrig som at købe pærer i SuperBrugsen, det ved jeg godt. :-) Det er mennesker det handler om, og det er en meget ureguleret branche, hvor falsk reklame ikke har nogle betydlige konsekvenser. Nogle vil måske også se netop det tilfældige element som noget positivt.

Vil skyde på at Selina er sydamerikansk, men jeg tror ikke, jeg er så god til, at bedømme den slags.

Og igen: Et lækkert nips, det er hun.

Redigeret af Master G

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...