Hop til indhold

Anonym sexdating

Featured Replies

Skrevet

Hej alle sammen 

håber i kan hjælpe !? 

jeg søger en hjemmeside hvor man som mand i fast parforhold kan lave aftaler med kvinder. Og samtidig være så anonym som muligt imens ? 

har i nogle gode anbefalinger til et website ? 
helst gratis ! :)

Skrevet

Øøh eroguide.dk?

Skrevet

Jeg chatter nogen gange på www.superchat.dk under "Kontaktchat". Der er størst mulighed under gruppen "Par søger". Der er både enlige damer og par, men også rigtig mange fake chattere, som udgiver sig for at være kvinder. Så hold tungen lige i munden, og lav eventuelt telefontjek.

Skrevet

Hvis det er for sex, så Tinder.

har haft mange ONS der med lækre piger/kvinder

meget sex = scor.dk

Skrevet
  • Author

Prøver lige igen :) 

det er diskret sex dating . Hvor man ikke bliver genkendt på siten ( af alle dem der ikke skal vide man har en profil osv) 

findes sådanne en side?

Skrevet

Der er f.eks. xklub.dk -  https://xklub.dk/xsite/

hvor du kan oprette en gratis profil (desuden også en betalt profil med lidt flere muligheder) - teoretisk fungerer det også uden billeder, men jeg tror nok der er en lang vej  hvis du som mand optræder med et billedløs profil.

På den anden side er da chat-funktioner mv. , så bare prøv det ...

Har haft et profil der for nogle år siden, det gav en smule respons :-)

/sydvinden

Redigeret af sydvinden
glemte linket - der er der dødstraf for her på EG :-)

Skrevet
modensønderjyde skrev, den 20.3.2025 at 00:07:

Jeg chatter nogen gange på www.superchat.dk under "Kontaktchat". Der er størst mulighed under gruppen "Par søger". Der er både enlige damer og par, men også rigtig mange fake chattere, som udgiver sig for at være kvinder. Så hold tungen lige i munden, og lav eventuelt telefontjek.

Som mand der søger kvinde der, skal du være yderst yderst tålmodig, så langt rækker min tålmodighed ikke.:(

99 % useriøs chat.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.