Hop til indhold

Reviews på nympho - godkender pigerne dem?

Featured Replies

Skrevet

Hej jeg synes jeg hørte/læste noget med at pigerne skal godkende et eeview som skrives direkte på Nympho.dk - kan det passe? Så vio de jo kunne afvise et negativt review(?) - keg synes umiddelbart kun jeg ser positive reviews på Nympho… Tænker bare det er godt at vide det hvis de negative reviews slet ikke offentliggøres

Skrevet
Jakoblaursen skrev, for 2 minutter siden:

Hej jeg synes jeg hørte/læste noget med at pigerne skal godkende et eeview som skrives direkte på Nympho.dk - kan det passe? Så vio de jo kunne afvise et negativt review(?) - keg synes umiddelbart kun jeg ser positive reviews på Nympho… Tænker bare det er godt at vide det hvis de negative reviews slet ikke offentliggøres

Nympho.dk  har pigerne eller deres alfonser som kunder og derfor skal disse pleases. Og ja man kan rette henvendelse og få reviews fjernet.

Skrevet

Pigerne kan kun vælge hvorvidt de ønsker at få review eller ej, altså tænde og slukke helt for muligheden. Det fandt jeg ud af da jeg ville skrive et ellers positivt review om "Incagoddess". Så piger kan altså ikke vælge enkelte reviews fra. Hvorvidt de kan få dem fjernet ved jeg ikke, men det kan firmaer jo også på sites some trust pilot etc.

Alfonserne er vel også på Eroguide/annoncelight?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.