Xl53 7 Skrevet 19. Marts Hej.... nogle der kender til en ældre kvinde med former i nordtyskland der kan lidt dansk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sdrjyden15 2 Skrevet 21. Marts https://erotik.markt.de/flensburg/sie-sucht-ihn/ganz+privat+fuer+dich/a/85ba9238/?radius=50&sorting=-date&page=2&rView=list&absIndex=21&categoryId=1303010000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sdrjyden15 2 Skrevet 26. Marts Nej det har jeg ikke . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sydvinden 207 Skrevet 27. Marts Som det viste sig i denne tråd: så kræver registrering markt.de desværre en tysk adresse, og man skal være registreret for at kunne se kontaktoplysninger / tel-nr. Har ikke prøvet det, min registrering der skete for en del år siden, da der ikke var disse krav. Men muligvis kan det løses ved at tilgå sitet via VPN? Og for en ordens skyld: Jeg skriver ikke til de berørte damer og publicerer efterfølgende kontaktmuligheder, medmindre jeg klart har fået lov til det! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg