Hop til indhold

De Thaier man kan ikke andet end elske dem.

Featured Replies

Skrevet

Har lige besøgt min “faster” thai dame, og igen var det sku en oplevelse, på den gode måde.

Der sidder en flok piger i køkkenet, som kommer med søde kommentar og opfordringer da jeg går igennem for at komme ud i badet, og også det samme på vej tilbage :D.

tiden blev lige skubbet lidt, med min accept, da de var ved at spise og havde lige noget de skulle fejrer, jeg blev inviteret til at spise med, men havde spist, så jeg fik da lige tjekket nyheder inden vi skulle igang. Da vi var godt igang blev døren åbnet af min “massør” hun havde fået det varmt, så kunne de spisende da nyde vores “lydkulisse”, så skulle hun lige et lille smut ud og vupti så var der en ny massør, som lige overtog arbejdet, hun kom tilbage til 2 omgang. Alt i alt en fantastisk oplevelse, og jeg vil ikke undvære den, de er sku skønne de Thaier, nogen vil måske ikke syntes om det, men jeg tager det hele med et smil og nyder bare alle de “anderledes “ oplevelser der kommer med i handlen. 
Man kan ikke andet end elske dem.

Skrevet

Jeg har haft fantastiske oplevelser med thai-kvinder, men lige så mange dårlige; tjenester de tilbyder (som de ikke har fjerneste anelse om hvad er), upassende mersalg, løgne om alt fra priser til kønsbehåring osv.

Dejligt du har fundet et godt sted...  B)

Skrevet
Western skrev, for 22 minutter siden:

Dejligt du har fundet et godt sted

Jeg har over de sidste mange år besøgt 6 forskellige, kun 1 vil jeg ikke gentage besøg hos, det var ikke spildte penge, men det skulle ikke gentages.

2 er rejst hjem, 1 bor bare så skide langt fra mig, men har nu et fast sted, og der kommer jeg ind til de skuffer eller snyder mig, og ingen af delene tror jeg sker. Vil kun besøge den ene pige som er på stede, og måske engang imellem få en ekstra med på legen, men det er kun en pige jeg kommer efter, og hvis hun ikke er tilgængelig så kommer jeg bare en anden dag.

Alle dem jeg har besøgt er nogen som jeg har fundet anmeldte her på siden, eller er blevet anbefalet af andre bruger her, så det har måske været årsagen til min gode succes rate.

men uanset hvad så er der altid et moment af usikkerhed om hvad der kan opstå ved hver enkelt besøg. Ja jeg oplever også forsøg på “mersalg” og har også tilkøbt ekstra nogle gange, men aldrig oplevet sure miner over at jeg ikke køber mere. At de forsøger at lave mersalg respekterer jeg fuldt ud, og det er også det eneste tidspunkt jeg måske siger nej med det håb at får et “godt tilbud” da jeg ALDRIG prøver at forhandle prisen, betaler det forlangte, og hvis det ikke passer mig så kommer jeg ikke på stedet.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.