Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Ja, jeg kan qnbefale

Havde lyst til kun megafrsnsk med cim, men er lidt fosigtig med thai

hende her var dog mægtig sød, og hun leverede varen.

for mig skal de t være blidt og langsomt, og det fik jeg hurtigt lært hende på trods af at hun vist ikke forstod så meget.

da jeg nærmede mig, viste jeg hende, at hun ikke skulle bruge hænder men blot tage godt imod mine langsomme bevægelser. Pænt dybt omend ikke deepthroat.

jeg tog blidt fat om hovedet og eksploderede så mit sperm fyldte hendes mund imens jeg fortsatte bevægelserne stille med hænderne blidt men bestemt på hendes baghoved, hun lod mig blive helt færdig før jeg 100% tilfredsstillet trak mit stenhårde lem ud af hendes mund.

jeg er mest til sex uden, men det her var virkelig godt.

Skrevet
  • Author

Tak det lyder lækkert. Er hun ung, smuk og dejlig som på billederne?

Skrevet
NoBad6 skrev, den 22.3.2025 at 01:28:

Ja, jeg kan qnbefale

Havde lyst til kun megafrsnsk med cim, men er lidt fosigtig med thai

hende her var dog mægtig sød, og hun leverede varen.

for mig skal de t være blidt og langsomt, og det fik jeg hurtigt lært hende på trods af at hun vist ikke forstod så meget.

da jeg nærmede mig, viste jeg hende, at hun ikke skulle bruge hænder men blot tage godt imod mine langsomme bevægelser. Pænt dybt omend ikke deepthroat.

jeg tog blidt fat om hovedet og eksploderede så mit sperm fyldte hendes mund imens jeg fortsatte bevægelserne stille med hænderne blidt men bestemt på hendes baghoved, hun lod mig blive helt færdig før jeg 100% tilfredsstillet trak mit stenhårde lem ud af hendes mund.

jeg er mest til sex uden, men det her var virkelig godt.

Hvordan er stedet hvor hun er, er det rimelig diskret?

Skrevet
DirtBag skrev, den 25.3.2025 at 16:09:

Hvordan er stedet hvor hun er, er det rimelig diskret?

Det er et thai massage sted. Ikke meget diskret men okay

Skrevet
  • Author

Nå fik prøvet hende den anden dag, hun er som sød nok, men nok den blødeste massage jeg har fået til dato så det var der ikke så meget ved. Sexdelen so so, ikke noget jeg kommer tilbage efter men heller ikke ringe….

Billederne er lidt tunet. 

Leder stadig efter en værdig arvtager efter Coco fra det hedegangne Luxussted….. 

Skrevet
NoBad6 skrev, den 28.3.2025 at 16:56:

Jeg har åbenbart skrevet på en anden, der hed bow. Jeg besøgte dette sted:

https://annoncelight.dk/showad/340972

Hvad mener du med en anden der hed Bow? Du linker i dette indlæg til nøjagtig samme annonce som OP. Så det må da være samme Bow I skriver om?

Skrevet

Hvordan var hun så? Kan hun anbefales? Hun ser sød ud. :)

Skrevet
  • Author
Lange skrev, 1 time siden:

Hvordan var hun så? Kan hun anbefales? Hun ser sød ud. :)

Hun er sød nok. Billeder er tunet, massage meget blødt - sex ikke noget jeg kommer tilbage efter, men heller ikke ringe. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.