Hop til indhold

Delia, Viborg

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte "Delia" i eftermiddags, og efter min ærlige mening var det ikke det værd.

Det var ikke pigen fra billedet. Pigen så fin ud, men var helt klart en nedgradering sammenlignet med billedet. Jeg burde være gået med det samme, men den lille mand var i kontrol på det tidspunkt.

Det var en meget stressende oplevelse. Alt var forhastet, fra blowjobbet til selve sexen, og på et tidspunkt kom en anden pige bare ind og kiggede på os, hvilket i min erfaring kun gjorde det endnu mere stressende.

Blowjobbet var fint, men bestemt ikke som titlen siger, "dronningen af blowjob". Det var højst 4/10. Det var så forhastet, og jeg blev ved med at sige, at jeg foretrak det langsomt – sikkert 20 gange – men hun blev bare ved med at sige "hvorfor" og "fyre kan lide det hurtigt, de kommer hurtigere".

Under sexen blev hun ved med at gentage "kom baby, kom" og "kom hurtigt baby, hurtigt". Jeg kender ærligt talt ikke en eneste fyr, der tænder på det.

På dette tidspunkt mistede jeg fuldstændig lysten og fik ikke længere rejsning, så jeg bad hende bare om at sutte mig af. Igen var det forhastet, og hun sagde bare, at jeg selv kunne gøre det færdigt, mens hun legede med sig selv foran mig. Jeg sagde nej og gik. Jeg havde betalt for en time, og på dette tidspunkt var der kun gået omkring 20-25 minutter.

https://annoncelight.dk/showad/419659

Jeg ved ikke, om det bare er mig, der har haft dårlige oplevelser med østeuropæiske piger, men de sidste 5 piger fra Østeuropa, jeg har været hos, har været sådan her. Det føles som om, de bare vil have, at man kommer inden for 2 minutter og smutter.

Redigeret af Stapler

Skrevet

Jeg har ikke besøgt hende du nævner.  Men har samme opfattelse af piger fra øst Europa der er har været flere dårlige end gode besøg. 

Skrevet

Ja pigerne fra øst-Europa har ikke samme standard som f.eks pigerne fra latin Amerika. Har også selv oplevet det flere gange med piger fra øst Europa, at de vil have dig at komme og så ud af døren igen.

Skrevet

Jeg har desværre aldrig oplevet en østeuropæisk pige der leverede varer der blev reklameret med.

Skrevet

Til dem, der har rapporteret at folk afsporer. Så er det ikke afsporinger, umiddelbart.

Det er fordi de har svaret på den sidste del af @Petergufs indlæg, hvor der blev lagt op til debat. - et punkt, der hører hjemme i generel debat. Det skulle folk selvfølgelig lade være med - men det er helt naturligt når trådstarter nu lægger op til det. 

Anmeldelser og efterlysninger skal ikke debattere forskellige kulturers karakteristika.

@Peterguf, jeg har iøvrigt rettet din overskrit til noget sigende.

Og nu tilbage til anmeldelsesdelen af dette indlæg.

Redigeret af Stapler

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.