begynderen 6 Skrevet 23. Marts, 2014 Hej er der nogen der ved om man kan få hele pakken på dette sted ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3407 Skrevet 23. Marts, 2014 prøv under efterlysning så er der støre chance for svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MHH Skrevet 24. Marts, 2014 Det er kun massage, men de er veluddannet og ved hva de laver og super dygtige, men ingen form for seksuelle ydelser der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. Marts, 2014 Set i lyset af deres hjemmeside hvor de skriver; "Ny ung pige" samt at de har åbent til kl.23,.......... turde jeg godt gå derind med et lille håb om svensk afslutning, men vi ved det alle sammen:KEMI, KEMI, og KEMI Men det står som sagt helt for min egen regning, jeg har aldrig været der, så jeg ved det jo reelt ikke Hilsen Dråben Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MHH Skrevet 25. Marts, 2014 OBS!!!!!!' Jeg beklager dybt, jeg har forvekslet stedet med et andet, ved man kan få happy ending der, sorry!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JernHenrik 8 Skrevet 22. Juni, 2014 OBS!!!!!!' Jeg beklager dybt, jeg har forvekslet stedet med et andet, ved man kan få happy ending der, sorry!!!! Lyder interessant, har dog et par opfølgende spørgsmål. Er de (gerne navne) gode til det og ved du (eller gerne andre) om man kan få fransk og dansk? Samt er det franske øko? og hvor gode og indlevende er de? mekanisk sex er nemlig ikke min kop te. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg