bbibo73 7 Skrevet 17. Marts Halløj gutter. jeg må lige smide en bemærkning om den unge dame.. havde bestilt 30 min med fist og udblokning. fåårk en tur jeg fik. 10 for udseende 10 for behandling 10 for væremåde hun er den nye dronning link til damen: https://annoncelight.dk/showad/419460 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2023 49 Skrevet 17. Marts Dit link var ikke aktivt så gjorde det lige så brødrene ikke skal copy paste linket og go aften https://annoncelight.dk/showad/419460 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pussy Juice Eater 120 Skrevet 17. Marts Miss Milenas udseende og menu tyder på at hun kan erstatte både Anastasya og Yssa som vi nok ikke får at se mere, bortset fra at hun ifølge sin annonce ikke som de andre tilbyder caviar, men “kun” champagne… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 757 Skrevet 18. Marts bbibo73 skrev, for 8 timer siden: fåårk en tur jeg fik. Ku' være super interessant at høre lidt mere om den tur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bbibo73 7 Skrevet 18. Marts Jørgensen skrev, for 16 timer siden: Ku' være super interessant at høre lidt mere om den tur Der er kun at sige…. Hun kan sit kram og er sød, smuk og fuckable 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sissycuckpiss 20 Skrevet 19. Marts Hun er bare den bedste til det her og kan sit kram og findes nok ikke bedre herhjemme Bliver fuldstændig afhængig af hende! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
paspa22 5 Skrevet 19. Marts Hun lyder spændende! Har aldrig prøvet dominans før - vil I mene, hun er den rette til en førstegangsoplevelse, hvor det skal være ok stille og roligt? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aloha 66 Skrevet 2. April Jeg melder mig i koret - super oplevelse. Og i forhold til nybegynderen så er jeg ikke selv meget til sådan den hardcore dominans, så jeg udtrykte mine tanker, ideer og fantasier før mødet om en lidt mere sensuel sceance hvilket blev indfriet - uden hun overlod kontrollen til andre end hende selv. Som hun kaldte det en “reverse gfe” - om det så var en gfe ved jeg ikke men jeg kommer uanset igen - dejligt med en kvinde der er nem at kommunikere med og levede til fulde op til forventningerne. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Haps 5 Skrevet 4. April paspa22 skrev, den 19.3.2025 at 11:26: Hun lyder spændende! Har aldrig prøvet dominans før - vil I mene, hun er den rette til en førstegangsoplevelse, hvor det skal være ok stille og roligt? Som udgangspunkt, så skriv og afstem dine ønsker. Sig du er ny og gerne vil gå langsomt frem, eller hvad der passer dig. De fleste er super dygtige til at fange signaler og afstemme løbende. God jagt .) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
paspa22 5 Skrevet 4. April Aloha skrev, den 3.4.2025 at 00:11: Jeg melder mig i koret - super oplevelse. Og i forhold til nybegynderen så er jeg ikke selv meget til sådan den hardcore dominans, så jeg udtrykte mine tanker, ideer og fantasier før mødet om en lidt mere sensuel sceance hvilket blev indfriet - uden hun overlod kontrollen til andre end hende selv. Som hun kaldte det en “reverse gfe” - om det så var en gfe ved jeg ikke men jeg kommer uanset igen - dejligt med en kvinde der er nem at kommunikere med og levede til fulde op til forventningerne. Det lyder spændende. Kan du fortælle lidt mere om, hvad sådan en type seance indeholder? Hvis du vil dele for inspiration Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aloha 66 Skrevet 5. April Det er vel i den blide ende af spekteret - sådan mere sensual domination Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
paspa22 5 Skrevet 5. April Aloha skrev, for 3 minutter siden: Det er vel i den blide ende af spekteret - sådan mere sensual domination Det er jeg med på - det var blot for at få konkretiseret, hvad det eksempelvis kunne være. Jeg har nul erfaring med dominans, så det var for at få et indtryk af, hvad der i sådan et tilfælde kunne være på menuen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aloha 66 Skrevet 5. April Ingen blow eller sex - men meget andet godt og blandet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg