Hop til indhold

Alessia new in town.

Featured Replies

Skrevet

Jeg var også fristet af hendes profil og bestilte tid. Det var dog Elly jeg mødte bag døren. Det var en god oplevelse, men jo ikke hende jeg kom for at besøge.

Jeg skrev igår for at høre om jeg kunne få en tid hos Alessia denne gang, men der er radiotavshed.

K

Skrevet

Jeg tror det er samme pige.

Prøv at sætte et billede af den smilende pige fra begge annoncer op ved siden af hinanden, jeg synes der er en slående lighed, men jeg er ikke 100% sikker

Skrevet

Personligt kan jeg ikke se nogen lighed mellem billederne. Ansigterne er for mig af en anden person.

Ligeledes er er tale om 2 profiler med forskellige navne.

Men det er ikke første gang, at man møder Elly når man svare på en anden profil. Det er sket 3 gange for mig. Første gang nuppe de jeg Elly. Fin oplevelse. De 2 sidste gange gik jeg igen, da jeg ikke støtter brugen af falske profiler for at lokke kunder ind i butikken.

Skrevet
Liverpool skrev, for 14 timer siden:

Det er sket 3 gange for mig

Var alle 3 gange på forskellige adresser, eller var det den samme adresse?

Liverpool skrev, for 14 timer siden:

Ligeledes er er tale om 2 profiler med forskellige navne.

Du har helt ret, men det er jo set før at pigerne har flere profiler, det er vel bare en måde at markedsføre sig på

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.