Gæst Skrevet 23. Marts, 2014 Det irriterer mig.....!!!!!!!! For et par år siden besøgte jeg Nina hos Pussygalores. Havde nøje noteret mig billeder og tekst - efterfølgende forventningsafstemt og havde regnet mig frem til at hun nok var i fyrrerne. Forhåbningen var en MILF med ægte bryster. Realiteterne var en ældre venlig dame med hårde silikonebryster. Rigtig træls og rigtig dårlig stil. Kan konstatere at pussygalores fortsat giver besøgende forhåbninger om at møde en 31-årig kvinde med ægte c-skål. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Marts, 2014 Checkede lige Tifany Diamond (Ægte DD skål). Hendes flotte bryster er blevet hjulpet, så det der med ægte, skal nok blot tolkes som at størrelsen er ægte. Det med alder er vist et kendt problemstilling de fleste steder. I dit tilfælde kunne man sikkert have håbet på nogle billeder der af Nyerere dato. Billederne er fra 2009. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 940 Skrevet 23. Marts, 2014 (edited) Det irriterer mig.....!!!!!!!! For et par år siden besøgte jeg Nina hos Pussygalores. Havde nøje noteret mig billeder og tekst - efterfølgende forventningsafstemt og havde regnet mig frem til at hun nok var i fyrrerne. Forhåbningen var en MILF med ægte bryster. Realiteterne var en ældre venlig dame med hårde silikonebryster. Rigtig træls og rigtig dårlig stil. Kan konstatere at pussygalores fortsat giver besøgende forhåbninger om at møde en 31-årig kvinde med ægte c-skål. Havde samme oplevelse for nylig, og takkede nej... Når annoncen siger 31 og irl-oplevelsen siger 49, så er forskellen for stor for mig... /Dino Redigeret 23. Marts, 2014 af Dinosdk69 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg