Hop til indhold

Swingerklubber KBH?

Featured Replies

Skrevet

Jeg fik da lige rodet godt op i en god oplevelse, jeg har haft, da jeg svarede dette

Hvad er der tilbage af klubber i nogenlunde nærhed af Kbh?

Den oplevelse vil jeg gerne have igen.

Skrevet

Secret Swingers ligger hvor Adam og Eva lå.

Ellers kan Swingland i Ishøj anbefales.

Skrevet
Jørgensen skrev, for 32 minutter siden:

Xxdark har heddet CS2 i mange år nu. 

Har heddet xxdark igen det sidste års tid

Skrevet
Sliksen skrev, for 2 timer siden:

Har heddet xxdark igen det sidste års tid

Okay! Det anede jeg ikke, selvom jeg har været der et par gange det seneste år. 

Hvorfor skiftede den navn igen? 

Skrevet
  • Author

Er Secret Swingers ikke et sted hvor man skal være badejern eller rockerkærestetype?

Det synes jeg at jeg læste, sidst jeg havde lysten, og der passer jeg bestemt ikke ind.

Skrevet
Rotten skrev, for 39 minutter siden:

Er Secret Swingers ikke et sted hvor man skal være badejern eller rockerkærestetype?

Det synes jeg at jeg læste, sidst jeg havde lysten, og der passer jeg bestemt ikke ind.

Mig bekendt er det samme koncept som Adam og Eva, men jeg har ikke været der efter den skiftede navn.

Swingerguiden plejer være pålidelig: https://swingerguiden.dk/swingerklubber-og-moedesteder/swingerklubber/danmark/secret-swingers/

Skrevet
Strandløven skrev, for 22 timer siden:

Både CitySwingers på Amager og søsterklubben XXDark på Vesterbro arrangerer begge gangbangs. Det er min fornemmelse at det sker mere i XXDark end hos CitySwingers.

Jeg troede den hed cityswingers begge steder? Eller er det en 3 klub den der xxdark? 

Skrevet
Vicky Love skrev, for 33 minutter siden:

Jeg troede den hed cityswingers begge steder? Eller er det en 3 klub den der xxdark? 

CitySwingeres skriver bl.a. på deres fine hjemmeside:

XXDark : CitySwingers lille intime søster klub, en klub hvor vi laver, GB set-up's og sorte lege osv....[email protected]

Skrevet
Vicky Love skrev, for 39 minutter siden:

XXDark har heddet CS2 i nogle år, men er nu genopstået ;)

Skrevet
Rotten skrev, for 9 timer siden:

Slet ikke!! 

Skrevet

I skal være opmærksom på, at CS og XXDark er ejet af manden der er dømt for (og for nyligt løsladt efter afsoning) at bestille et Bandidosoverfald på en uskyldig mand, - det var det som endte som "drabet på Dragør fort". Klubberne er ganske vidst forpagtet ud, men manden (tidligere AZ, men har nu skiftet navn til AS) er stadig ejer og tjener stadig penge på dem.

Jeg vil ikke længere benytte klubberne, for jeg vil ikke ikke støtte forbrydere og rockere. Andre er måske ligeglade.

Jeg kommer nu i SecretSwingers (som absolut er for alle typer).

Redigeret af wag

Skrevet
wag skrev, den 24.3.2025 at 15:18:

Jeg vil ikke længere benytte klubberne, for jeg vil ikke ikke støtte forbrydere og rockere. Andre er måske ligeglade.

Helt enig i princippet. Dog ikke helt så principfast..  Det er jo nogle gode klubber, og forpagterne  er rigtig søde og har faktisk gjort meget for klubberne mens ejeren har været væk. Bla er sauna guz blevet et ret stort tilløbsstykke. Så derfor er det ikke helt sort hvidt. Værterne og mange gæster er også super søde ( og lækre) og jeg har aldrig oplevet noget kriminelt ellers mistænkeligt derinde... Er dog meget gerne fri for at møde ejeren efter hvad der er sket.. Skidt nyhed at høre at han allerede er løsladt. Iøvrigt har forpagterne opsagt deres kontrakt fra 1/8.. så må vi se hvad der sker. Synes secretswingers er hyggelig men også lidt tam ved siden af. Hvordan er klubben i Ishøj egentlig?

Redigeret af nielst

Skrevet
nielst skrev, for 37 minutter siden:

Hvordan er klubben i Ishøj egentlig?

Disclamer,  jeg er ikke uvildig, da jeg står i baren i Swingland Ishøj.

Klubben er mega fed. Klart bedre legepladser og lounge område end på Amager, men ofte mindre "gang i den". Der er masser af aftener med god aktivitet, men også langsomme aftener desværre. Jeg opfatter primært beliggenheden som en udfordring og jeg ved at der er mange der bruger CS i dagtimerne, hvilket kun er muligt i SL om søndagen (dog snart hver søndag).

Men vi får meget ros for både lokaliteter og stemning også fra folk der ellers kommer i CS, men som dels synes at klubben har ændret sig i negativ retning ved f.eks. ukritisk at lukke singlemænd ind og andre der ikke vil støtte op om ejer.

Skrevet
nielst skrev, den 29.3.2025 at 18:00:

Helt enig i princippet. Dog ikke helt så principfast..  Det er jo nogle gode klubber, og forpagterne  er rigtig søde og har faktisk gjort meget for klubberne mens ejeren har været væk. Bla er sauna guz blevet et ret stort tilløbsstykke. Så derfor er det ikke helt sort hvidt. Værterne og mange gæster er også super søde ( og lækre) og jeg har aldrig oplevet noget kriminelt ellers mistænkeligt derinde... Er dog meget gerne fri for at møde ejeren efter hvad der er sket.. Skidt nyhed at høre at han allerede er løsladt. Iøvrigt har forpagterne opsagt deres kontrakt fra 1/8.. så må vi se hvad der sker. Synes secretswingers er hyggelig men også lidt tam ved siden af. Hvordan er klubben i Ishøj egentlig?

Jeg vidste ikke forpagterne havde opsagt deres kontrakt, det er jo interessant. Og jeg er enig i at det er en god klub når man er i den, selvom jeg ikke har været der efter at ejeren blev dømt i april sidste år. 

Og alligevel vil jeg ikke lægge en eneste krone mere i en klub der er rockerrelateret og ejet af en dømt kriminel. Man kan jo også spekulere på, hvorfor Bandidos var villige til at gøre ejeren en forholdsvis stor "tjeneste" som resulterede i meget lange fængselsstraffe til to fuldgyldige medlemmer, og man kan gisne på om der har været en egentlig økonmisk tilknytning mellem dem og ejeren og klubben.

Vanløseklubben er fin nok, men har ikke helt det samme klientel som CS havde og er derfor, som du skriver, oftest lidt tam. Og Ishøj har jeg aldrig været i.

Skrevet
Refresh skrev, den 29.3.2025 at 18:43:

Jeg opfatter primært beliggenheden som en udfordring

Den største udfordring for Swingland er, at klubben ikke har nogen hjemmeside. Da klubben havde det, kunne man se, hvem der havde meldt sig til at komme i klubben, og det havde klart en selvforstærkende effekt. Endvidere blev mange aftaler om at mødes i klubben truffet på hjemmesiden.

Swingland er fysisk den bedste klub på Sjælland! 

Klientellet i Swingland er det lidt bedre "borgerskab", som generelt opfører sig betydeligt bedre og mere stilfuldt end klientellet i de øvrige klubber. 

Skrevet
Jørgensen skrev, for 17 timer siden:

Den største udfordring for Swingland er, at klubben ikke har nogen hjemmeside. Da klubben havde det, kunne man se, hvem der havde meldt sig til at komme i klubben, og det havde klart en selvforstærkende effekt. Endvidere blev mange aftaler om at mødes i klubben truffet på hjemmesiden.

Swingland er fysisk den bedste klub på Sjælland! 

Klientellet i Swingland er det lidt bedre "borgerskab", som generelt opfører sig betydeligt bedre og mere stilfuldt end klientellet i de øvrige klubber. 

Der er to sider af den sag og i min optik er det også forbundet med beliggenheden.

Da der var en hjemmeside med "vi kigger forbi" funktion oplevede vi at der ofte var mange på listen der meldte fra på dagen og det havde en kaskade effekt, så flere meldte fra.

Der var simpelthen for få af vores gæster der brugte funktionen og det gjorde at de der gjorde troede at det ville blive en stille aften og derfor fandt alternativer. 

Jeg tror folk er mere tilbøjlige til at sikre sig at det er en aften med høj aktivitet, hvis det er besværligt at komme til og fra klubben. Men det er selvsagt ikke det nemmeste problem at løse.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.