Hop til indhold
Mister12

Cowgirl Ana

Recommended Posts

Havde besøg af denne dejlige kvinde :wub: Hun mødte op i det fantastiske smukke sorte lingeri uha da<3

Vi havde aftalt at jeg gerne ville prøve: Dominans lege, golden, græsk samt afsluttende massage.

Hun startede med at være sikker på jeg var rigtig ren, så i bad med skønheden, hvor jeg fik en gang golden, efter mere rengøring så i gang med dominans lege. Den uartige skulle åbenbart have lidt smæk den dag, hun mente hun skulle af med nogle frustrationer :lol: Så skulle jeg varmes op til en gang græsk, med både fingre samt dildoer, før hun tog mig i doggy samt på ryggen :rolleyes:  Afslutningen kom da jeg fik lov at slikke skønheden mens hun havde godt fat i pjorten:wub: Efter at have sundet mig lidt fik jeg en dejlig massage til afslutning på vores fantastiske møde <3

Nu fik jeg ikke afprøvet hele hendes menu, så må vel se om jeg kan lokke hende til endnu et besøg :P

https://annoncelight.dk/showad/423097

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var en fornøjelse at jeg måtte lege lidt med dig og bruge dig efter mit humør... Jeg fik har haft det meget beder efter jeg kunne bruge pisken.

Næste gang må du ikke glem citron i min is vand og holde min drink med isterninger lige fra starten parat. 

Cowgirl.90

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...