Hop til indhold

Karen fra Vejle

Featured Replies

Skrevet

I følge hendes højde og vægt, har hun en BMI på under 15 og er undervægtig. Det ser hun ikke ud til at være, så enten er billederne eller teksten usand.

Skrevet
Rudo skrev, for 1 time siden:

Er hun i Vejle 

Der står hun er på Sjælland 

Skrevet

Vær lidt på vagt , hvor telf nr starter med 9370 eller 9375  stor sandsynlighed for det svindel.

Skrevet
sweetstone skrev, for 24 minutter siden:

Vær lidt på vagt , hvor telf nr starter med 9370 eller 9375  stor sandsynlighed for det svindel.

Hej kan du uddybe hvorfor der er stor sandsynlighed for det? 

Skrevet
Anders2023 skrev, for 4 minutter siden:

Hej kan du uddybe hvorfor der er stor sandsynlighed for det? 

Har set mange annoncer især på annoncelight , de fleste skriver fotos er 100 %, men der er ingen fotos i annoncerne.

Annoncerne florerer i hele Danmark , starter alle med 9370 eller 9375 pt, for ca 1 mdr siden startede de med 9330.

Kun min mavefornemmelse, har ikke reageret på annoncer.

Skrevet

De bruger jo nok taletidskort, som der hænger i bundter og forhandles i diverse super markeder f.eks. fra lebara.
Der vil jeg næsten tro, at f.eks. når lebara osv. pakker og leverer dem, at kortene nok har samme start cifre.
Hvis der står fotos 100 % og der ingen billeder er så springer jeg helt sikkert også over.
Dem der har fotos diverse steder og står med en avis fra Danmark der er jeg (ikke at jeg siger man ikke kan gøre det) aldrig gået forkert i byen

Redigeret af Anders2023

Skrevet

Vil hun have forudbetaling ? 
Jeg har altså før købt paysafe med kontanter på tankstationer.
Der blev de solgt sammen med gavekort men jeg ved ikke om man kan købe dem sådan længere.
Hvor jeg så først når jeg er ankommet til pigen har givet hende min kvittering hvor der står x antal cifre på.
Der kan også oprettes en paysafe konto men sådan en ville jeg aldrig vælge pga. man skal oplyse ens identitet for, at få en konto.

Redigeret af Anders2023

Skrevet

Jeg mener man købe  paysafe i netto hvor man betaler og får en bon med ciffer på 

Skrevet

Der er mange steder hvor de ikke sælges  længere men jeg har de gange, som jeg købte gjort det i Cirkle K.

Skrevet
  • Author

Hvordan virker paysafecard egentlig?

Skrevet

Du købet en pakke ligesom et gave kort afleverer det til ekspedienten og kan så betale med kontanter eller kort.
Der får du så udleveret en seddel ligesom hvis man bestiller taletid til Lebara eller andre anonyme taletids kort.
På den seddel står der en masse men det du skal bruge er 16 cifre, som kan indløses ligesom taletids kort.
De cifre giver du så til pigen når du ankommer og hun kan taste dem ind på hendes paysafe konto eller sende dem til en ven, som så kan taste dem ind på sin konto.
Det sidste er hvis hun ikke selv har paysafe konto. Det er anonymt og virker ganske fint

Skrevet
  • Author

Hmmm er det ikk rimeligt tydeligt for ekspedienten at det skal bruges til sex

Skrevet

Det vil jeg bestemt ikke mene da Paysafe jo kan bruges til andet end, at købe sex.
Jeg mener også, at der er mange, som bruger dem når de spiller online.
Foruden det så har ekspedienten jo ingen anelse om hvor de skal bruges henne.
Jeg har med tiden købt det en del gange og har aldrig fået den fornemmelse, at ekspedienten skulle have mistanke om det.
Det jeg mener med det er, at ekspedienten ikke har set underligt på mig.
Vil mene, at du roligt kan købe dem hvis altså du overvejer det.

Skrevet

@sweetstone og @Anders2023. Dette er en efterlysning. Det paysafekort og telefonnumre er sikkert interesante emner - men så tag det over i debatområdet. - og @Online6, du skal ikke deltage i afsporinger af din egen tråd.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.