Hornybastard 46 Skrevet 15. Marts Så må jeg hellere få skrevet min anmeldelse af turen til Rio. forud for turen brugte jeg Tinder til at pre booke nogle piger. Det fungerer ok. Man får kontakt og får dem over på WhatsApp. De fleste er - ikke uventet - til salg. jeg havde dog connected med en “rigtig” kvinde også. Det var hende jeg endte med at bruge mest tid med. lad os starte med starten. jeg ankom ved 20.30 tiden og efter en hurtig tur igennem immigration fik jeg fat i en uber og kørte til hotellet. Jeg boede lige bag ved Copacabana Palace og havde således få min til MAB’s. Jeg aftalte et hurtigt møde den første aften men hun tog for lang tid om at dukke op så jeg stak hovedet forbi MAB’s. Der var et ganske godt udvalg og de var meget insisterende. Det var tydeligvis ikke uden for sæsonen og prisen lå på 500 Reais. jeg sprang dog ikke på da jeg ikke havde styr på om jeg måtte have gæster på hotellet. dag to mødtes jeg med min tinder veninde og vi endte hjemme på mit hotel. Det viste sig at jeg skulle betale 150 B$ Per døgn for en gæst. Hun var lidt genert første aften så jeg måtte nøjes med at kneppe hende i røven. de næste par dage have jeg et par aftaler med nogle fra https://www.photoacompanhantes.com der er både kvinder og trans hvis man er til dem. en aften mødtes jeg med en anden tinder date til lidt vin og tapas. Vi endte med at tage på Love hotel hvor hun blev kneppet I alle huller. Hun var sgu ret liderlig.:-) en morgen vågnede jeg op og var godt liderlig. Fik fat i en ung mørk skønhed fra Tinder og bestilte hende til at komme forbi. Jeg skulle have besøg af min første tinder date senere så jeg kunne jo lige så godt udnytte gæste omkostningen;-) En ung frækkert men hun slog ikke helt de to der kneppede for egen lyst. det viste sig i øvrigt at min Tinder date boede lige ved MAB’s og en aften da jeg var nede og se om jeg skulle have en med hjem så hun mig fra sit vindue. Det var ved at gå galt. senere da jeg havde min tinder date med hjem krævede receptionisten ekstra penge. Jeg sagde til ham at jeg havde betalt den dag. Han var ikke så diskret og begyndte at tale om at det var et andet navn. Det havde nær kostet mig. Men hun røg med på værelset og blev kneppet godt igennem både aften og morgen. alt i alt en super tur hvor jeg dog ikke fik prøvet hverken club eller bordeller. Især ville jeg gerne have været forbi Villa Mimosa. Det bliver næste gang. 8 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stor i munden 27 Skrevet 16. Marts Hornybastard skrev, for 9 timer siden: Hun var lidt genert første aften så jeg måtte nøjes med at kneppe hende i røven. En rigtig bly viol. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr. Duck 265 Skrevet 16. Marts Hornybastard skrev, for 17 timer siden: Hun var lidt genert første aften så jeg måtte nøjes med at kneppe hende i røven. Kender det godt. Når en pige er lidt genert gælder det om at starte op meget blødt og forsigtigt første gang. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Forqard 2 Skrevet 13. Maj Læser meget om hvor besværligt det man ikke kan have gæster med på mange hoteller. Er der noget i vejen for at booke en airbnb i stedet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Backpacker99 0 Skrevet 18. Maj Forqard skrev, den 13.5.2025 at 09:57: Læser meget om hvor besværligt det man ikke kan have gæster med på mange hoteller. Er der noget i vejen for at booke en airbnb i stedet? Airbnb er en god løsning. Så slipper du for alt bøvlet på de hoteller, som er strikse med reglerne vedr. gæster. Jeg har blandede oplevelser med hoteller. Jeg har boet på hotel, hvor jeg ikke havde noget problem med at tage en gæst med på værelset. Men jeg har også boet på et hotel, hvor personalet var helt umulige. Jeg spurgte bl.a personalet om jeg kunne betale for at kunne tage en gæst med på værelset, gældende for de resterende nætter jeg havde tilbage. Det kunne jeg godt, men de krævede også gæst-betaling for de nætter jeg havde boet der alene. Absurd! Tilmed var morgenmaden på hotellet elendigt, og personalet ydede generelt en dårlig service. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yrghh 1603 Skrevet 5. Juli Backpacker99 skrev, den 18.5.2025 at 15:48: Airbnb er en god løsning. Så slipper du for alt bøvlet på de hoteller, som er strikse med reglerne vedr. gæster. Jeg har blandede oplevelser med hoteller. Jeg har boet på hotel, hvor jeg ikke havde noget problem med at tage en gæst med på værelset. Men jeg har også boet på et hotel, hvor personalet var helt umulige. Jeg spurgte bl.a personalet om jeg kunne betale for at kunne tage en gæst med på værelset, gældende for de resterende nætter jeg havde tilbage. Det kunne jeg godt, men de krævede også gæst-betaling for de nætter jeg havde boet der alene. Absurd! Tilmed var morgenmaden på hotellet elendigt, og personalet ydede generelt en dårlig service. Min erfaring er, at de billige hoteller, hvor der ikke skal bruges kort til elevatoren, ikke har styr på hvem, der kommer ind i bygningen. Min yndlingshotel i Rio er et tidligere 4 stjernet hotel, der nu er blevet nedgraderet til 2 stjerner. Det var helt sikkert otroligt lækkert i 80'erne. Rocco Siffredi har faktisk optaget film på deres tagterasse. Nu er min næste tur booket, men denne gang med fokus på Sao Paolo. Dog med en uge i Rio hvoraf nogle dage skal tilbringes sammen med en pige i Rocinha, som er den største favela. Historie følger... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg