Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg tog lidt en chance i dag, da jeg normalt er til de nordiske modeller og Tiffany er det stik modsatte, så det var lidt spændende om der var kemi og tænding. 

Men det skal jeg love for at der var, der var frække kys, nus og intimitet for alle pengene :wub:

Hun kyssede mig grådigt imens hun klædte mig af og der gik ikke længe fra hun havde fået underbukserne af mig, før hun faldt på knæ og gav et virkelig dejligt blow. Der var ikke en mm. der undgik hendes opmærksom og hun gik på opdagelse både på skaft og kugler og tog den dybt, lækkert og intenst.

Op i sengen til en god slikketur. Hun var lækkert responsiv og kneppede ivrigt mine fingre indtil hun ville mærke min pik.

Missionær med konstante liderlige kys og masser af nærvær og jeg blev pænt bedt om at blive hvor jeg var da jeg var kommet, så jeg kunne dunke færdig oppe i hende. SÅ lækkert :wub:

Vi lå og kyssede og nussede en del bagefter og snakkede en smule imellem al nydelsen. Hun er smilende og lattermild og en sand fornøjelse at være sammen med. 

Kan se at hendes alder er blevet diskuteret i en anden tråd, men havde jeg bare mødt hende, ville jeg aldrig have gættet på at hun er i fyrrerne. Hendes krop er virkelig lækker og sprød, faktisk endnu flottere end på billederne. Dertil et par virkelig lækre bryster og en super lækker, våd og stram fisse. Hvad mere kan man ønske sig? :wub:

Min varmeste anbefaling til endnu en ægte juvel hos @Seductiongirls

https://www.seductiongirls.dk/pigerne/tiffany/

Redigeret af Refresh

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et par møder med smukke Tiffany er blevet aflyst og i torsdags havde hun slet ikke tid til en spontan aftale...

Men i dag lykkedes det endelig :wub:

Blev budt velkommen som den savnede sømand og snavet i gulvet imellem grin og fnis og søde ord.

Fuldstændig lige så fræk og lækker som jeg huskede hende og en virkelig spøjs måde at italesætte lyst og nydelse på. Hun griner og pjatter lidt under legen... Ikke på en irriterende og forstyrrende måde, mere så det føles helt naturligt at vi er to legebørn der har det sjovt og udforsker nydelse sammen.

Gentagelsesrisiko: 110%

6 ud af 5 stjerner, til den skønne Tiffany <3

Og SG var som altid den perfekte ramme.

Redigeret af Refresh

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tiffany kan ødelægge selv det dårligste humør :-)

Jeg er stor fan og har været det siden 2006!

K

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har osse været der for ja - 10 år siden i Odense ved skibhuspigerne.. 

hun er for vild !

sikke en krop ! Og ikke mindst en fræk .. fedt at høre hun står står helt skrapt!

og så den der tunge der .. mums! 
ku være sjovt at besøge hende igen ! 

Redigeret af Jambajamba

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...