Hop til indhold

Dansk cille (Fredericia)

Featured Replies

Skrevet
Kandenklappe skrev, for 44 minutter siden:

Hver gang jeg scroller annoncelight falder jeg altid over denne annonce. Er der virkelig ingen som har besøgt hende?

https://annoncelight.dk/showad/383889

Jeg har besøgt hende for nogle år siden da hun holdt til i det nordlige Århus. Hun giver en glimrende massage , men det frække var ikke noget at skrive hjem om. Og det er ikke hende du ser på de fleste af billederne. Det er en yngre kvinde hun arbejdede sammen med.

Skrevet

Jeg vil mene billede 2-3-4-6 er af Cille. Jeg besøgte hende i Aarhus for vel omkring 4 år siden. Fin lille let buttet krop at være at en der har rundet de 60. 

Enig i sex delen var gennemsnitlig - var hun ikke flyttet til Fredericia, havde jeg besøg hende igen. 

Skrevet
Kandenklappe skrev, for 5 timer siden:

Okay tak for svar.  hvordan vil du sø beskrive hendes udseende? Krop osv.

Hun er vel omkring 160 cm høj let buttet og farvet mørkt hår. Ok store bryster D skål mener jeg hun sagde. Helt almindelig 60 årig at se på.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.