Hop til indhold

Aalborg Gfe. ung fræk pige

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/423438

Der er mange kønne unge kvinder i Aalborg for tiden. Det ville være rart at høre fra bare en enkelt med en kort anmeldelse. Jeg kunne selvfølgelig tage en for holdet. Men det er svært at vælge og er der allerede en derude der kan anbefale en af dem, som jeg har oprettet annoncer på. Ja så ville det være rart. Hvad med hende her f.eks ?

Redigeret af Jens Fup

Skrevet

Kom nu bare ud og prøv noget, du har smidt 7 efterlysninger ud på 10 min:o men prøv hende mia latino, da jeg ved hun er på en adresse hvor der typisk er god service. 

Skrevet
  • Author

5 på en time. Men overdrivelse fremmer forståelsen. Ok Mia er din anbefaling - da du åbenbart kender den adresse hun arbejder fra. 

Skrevet
Jens Fup skrev, for 7 minutter siden:

5 på en time. Men overdrivelse fremmer forståelsen. Ok Mia er din anbefaling - da du åbenbart kender den adresse hun arbejder fra. 

Pointen er nok at du kunne samle dem i en efterlysning istedet for fem separate. Og så smid dem i efterlysninger i stedet for anmeldelser. :D

Skrevet

Jeg siger det samme. Ingen anmeldelse, bare en masse forkerte placeret efterlysninger. 

Besøg en kvinde, som har nogle gode anmeldelser. Brug søge funktionen ved at indsætte linket. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.