Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Var forbi hende i sidste uge og hun var nem at lave en aftale med. Holder til i en ok stor gammel lejlighed med en veninde. Jeg skriver til hende for at være sikker på hvad der er med i prisen, prisen er lidt over standart. Jeg går af vide at alt hvad der står på siden er med. Ok tænker jeg men spøger lige da der ikke står om bj er med eller uden, får at vide at det er uden hvis jeg ønsker det. Får også svar på at kys/franske kys er med. Jeg køre forbi som aftalt og bliver mødt af en pæn pige i frækt undertøj. Det er 100 hende på foto med lidt filter, helt ok. Tager et bad og ind på sengen, så nusser vi lidt og jeg får et par kys på kinden. Prøvet at kysse hende og så fik jeg af vide at at hun ikke kysset på munden. Hmm tænkte jeg, vi gik vider og så nået vi til bj og der tog hun et kondom, så sagde at vi ikke lige skulle knalde nu men fik af vide at bj kun var med gummi, så var hygge ligesom ødelagt. Prøvet at forklare hende at det var det jeg havde spurgt hende om, hun sagde så hun ikke havde forstået mine spørgsmål. Latterligt sagde jeg når hun lige havde fortalt at hun havde arbejdet i 8 forskellige lande. Blev irriteret  og rejste mig tog tøj på og gik. Hun var kold i røven. Så kan IKKE anbefale hende.

https://nympho.dk/n23473/7925/glamorous-ashley-vip#profile-services

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.