Hop til indhold

Jenny leverer, nu i Fredericia

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde mulighed for at besøge Jenny på hendes værelse i Fredericia. 

Jeg besøgte Jemmy for et par år siden i Nr. Åby så nu var det spændende om oplevelsen ville blive lige god. Modtagelsen gik fin, blev vist i rummet hvor seancen skulle finde sted. Jenny gik ud med betaling og vendte straks tilbage til mig. Og så gik løjerne igang. Masser af gniden fisse mod mit lår med en hånd på min pik. Af med trusser og kjole og ned på ryggen. Efter kort tids slikken kom 1. squirt. Jeg talt tre squirts inden sex på den første halve time. Jeg er ikke sikker på hvor mange gange det lykkedes med pikken indenfor i fissen.

Så blev det min tur. Af med gummi og så begyndte et fantastisk blow job med gagging, spyt m.m. Sluttede med at sende hele ladningen i munden på Jenny. FANTASTISK.

Fik lidt massage før tiden løb ud.

Ja jeg kommer igen. Skal også prøve Bella på samme sted. Udfra lydene giver hun den også gas.

https://annoncelight.dk/showad/387710

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.