Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har besøgt Goldie (https://nympho.dk/n4620/2014/goldie) en håndfuld gange efterhånden, så anmeldelsen bliver mest en opsummering af mine samlede oplevelser med hende.

Billeder, alder, højde/drøjde, bryster
Goldie ligner helt sikkert sine billeder. Det er tydeligt at nogle af billederne er ældre end andre. Jeg vil skyde på at de ældste er 4-5 år gamle, men de nyeste er helt sikkert under ½ år gamle.
Hun skriver at hun er 26 år, 153 cm, 53 kg med en silikone D-skål. Efter min bedste vurdering passer det hele. Alder er jeg ikke så god til at vurdere, så der kan være et udsving på et par år.
Højden overrasker mig hver gang hun står ved siden af mig uden høje hæle. Selv er jeg omkring 176 cm, så jeg er normalt lavere end gennemsnittet, men hos Goldie føler jeg mig pludselig enorm :D

Lokation og kommunikation
De sidste par gange har hun holdt til på et hotel i Nordhavn. Virkelig lækker hotellejlighed som hun deler med en eller to veninder.
Kommunikation glider som regel hurtigt og let på tekst, med de pauser der indikerer at det er hende eller en af veninderne i lejligheden der håndterer det.

Hvordan hun er
Hver gang jeg har mødtes med Goldie har jeg gået derfra i et helt fantastisk humør.
Hun er sød, snakkende og kælen. Jeg har følt mig velkommen og ikke rigtig lagt mærke til tiden.
Der har været rigeligt med kropskontakt som jeg sætter pris på. Hun har været lydhør overfor alle de ønsker jeg har haft. 
Dertil skal siges at der ikke har været noget i den ekstreme ende af noget spektrum, men det er stadig ikke alle piger der rent faktisk lytter og prøver at indfri mine ønsker.

Under sex er hun indlevende og energisk og det føles som om hun har det godt med det vi laver. Hendes krop føles helt fantastisk, glat og stram hud. 
Dejligt bløde bryster, selvom silikoneimplantaterne naturligt nok er ret tydelige i den størrelse på så lille en kvinde.

Alt i alt en stor anbefaling af Goldie.

Redigeret af MrNormal
Trykfejl rettet

Skrevet

Tilbyder hun noget ud i kærestesex - kys osv?

Skrevet
  • Author
Jakoblaursen skrev, for 17 minutter siden:

Tilbyder hun noget ud i kærestesex - kys osv?

Mit indtryk er at det afhænger af kemien.

Skrevet

Fra en yderst tilfreds mand - der er ingen grund til tøven, Goldie er i en kaliber, som normalt ikke findes i København. Hvis man ikke slår til, så er der tale om en tabt mulighed til evig fortrydelse :-)

Skrevet

Goldie er en lille petit dame

hvordan tager hun imod pik og pikstørrelser?

Skrevet
  • Author
Liverpool skrev, for 12 timer siden:

Min er gennemsnitlig i længde, men over i tykkelse og hun tog rigtig fint i mod. Jeg har været sammen med andre kvinder der beklagede sig over størrelsen på min pik, men det har Goldie aldrig gjort.

Skrevet

Syntes ikke rigtigt der er en indikation af pris- niveau?

Skrevet

Hun er dejlig, smuk og virkelig petit :D 

Liverpool skrev, den 18.3.2025 at 07:07:

Jeg vil mene jeg er over gennemsnittet og der var ingen problemer overhoved <3

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.