Hop til indhold

Borgergade i Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Hej

Kan se der er åbnet en ny klinik i Borgergade Aalborg. Den hedder Sweet Dragon Massage og ligger på siden mod Jomfru Ane Gade i forhold til Vesterbro. Er der nogen som kender til stedet og kan anbefale dette?

Skrevet

Det er borgergade 6, på hjørnet ved kattesundet. Jeg kiggede lige forbi imens der var lukket. Det ser ud til at være rimeligt diskret, men måske lige diskret nok i.f.t. at finde nogle åbningstider. Så vidt jeg kunne se var der mulighed for at tage bagdøren når man er færdig ud mod kattesundet. Ellers ser det fint og nyt ud :) skal helt sikkert undersøges.

Skrevet
  • Author

Ja, det ser meget godt ud. Lad mig endelig høre hvis du besøger stedet.

• 1 month later...
Skrevet

Hej med jer alle sammen.

Det ser ikke rigtig ud til, at der kommer nogen respons fra SWEET DRAGON THAI MASAAGE, Borgergade 6, 9000 Aalborg, tlf. 2225 8544

Stedet er allerede beskrevet foran.

Er der virkelig ingen, der har været der og kommer med en anmeldelse????

Til OD: Anfører du stedet på Thai-listen Vest - måske det hjælper på en evt. anmeldelse

Redigeret af Aalborg

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.