Hop til indhold

Ny pige i Fredericia

Featured Replies

Skrevet

Anna er en ny pige i Fredericia

https://annoncelight.dk/showad/423543

Det midterste billede af hende bagfra er 100% hende. Ansigtsbilledet synes jeg ikke er  hende, damen jeg mødte var mere elegant og lækker. Ejeren(?) af salonen taler fint dansk, og hjalp til med massagen, da Anna er ny. Ingen protester herfra! Hyggelig og afslappet massage, af og til afbrudt af samtale mellem de 2 kvinder. Også lidt fnis og ti-hihi. Jeg hyggede mig mega. Efter en grundig massage af bagsiden, blev jeg vendt rundt. Og de fortsatte! 4 hænder rundt omkring, også på pikken. Hurra haha. Gad vide om den erfarne dame bliver og kvalitets tjekker knalderiet? Desværre - hun fik på fint dansk fortalt at nu ville Anna overtage desserten. Anna er en smuk moden thai, naturlige bryster og en flot, flot mås. Lige som en kvinde skal være. Jeg satte ikke nogen olympiske rekorder i at kneppe længe, det må jeg have til gode til næste gang. Det blev til et blowjob og så red hun mig til jeg kom. Håber ikke jeg fik klemt for hårdt på de vidunderlige baller :-) Jeg fik sagt pænt farvel til de 3 damer, som var tilstede. Det er nogen søde og glade kvinder, og måske man skulle spørge om man kan få 2 på 1 gang? Den dansk talende dame er i hvert fald monster fræk at se på (og med store bryster).

Stedet ligger centralt i Fredericia, ikke langt fra gågaden. Hæveautomat tæt på.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.