Hop til indhold

Hi I’m kimmie - Vejle - Anbefaling

Featured Replies

Skrevet

Hej Alle,

Efter mit forfærdelige besøg sidste uge, havde jeg brug for oprejsning.

Så mit valg faldt på Kimmie.

Hi I’m kimmie

Kimmie

Hurtig aftale via SMS - 45 minutter med anal.

Stedet er en kendt klinik på hjørnet af en af de store indfaldsvej ved sygehuset.

Indgang ud til indfaldsvejen, men der er også en bagindgang, som er mere diskret. Eneste minus er, at man pt. er i gang med at renovere bygningen, så det hele er dækket ind i stillads med masser af håndværkere.

Kælderen hvor klinikken ligger er lidt nedslidt, men ikke noget der kan skræmme en væk.

Blev mødt af en smilende Kimmie.

Hun er en ung smuk Thai med kvindelige former, en lille buttet mave og pæne naturlige bryster.

Blev spurgt om bad, hvilket jeg altid siger ja til, hvorefter vi mødtes igen i rummet.

Af med hendes tøj og så gik hun ellers i gang med et dejligt blowjob.

Derefter stod den på sex i forskellige stillinger mest med min pik i hendes meget stramme røv, hvor jeg også afsluttede.

Blev gjort ren og lagt på madrassen, hvorefter den stod på massage af ryg, ben, fødder og hoved - Også det var dejligt.

Da hun var færdig, var der næsten gået en time, så hun var bestemt ikke nærig med tiden.

Helt sikkert en pige jeg vil besøge igen og en klar anbefaling herfra.

Pigen 9/10

Sex 10/10

Stedet 7/10

Skrevet

Var det uden kondom? kan se at hun tilbyder den slags og derfor holder jeg mig derfra.

Redigeret af Stapler

Skrevet
nice guy skrev, for 54 minutter siden:

Var det uden kondom? kan se at hun tilbyder den slags og derfor holder jeg mig derfra.

Altså der står ingen steder i annoncen "uden kondom" som ydelse.

Jeg havde en tilfredsstillende besøg, hvor hun selv tog kondom og sætte det på. 

Hvad hun gør med andre er ikke et problem for mig.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.