Hop til indhold

Kysser i også baller, eller er det kun mig?

Featured Replies

Skrevet

Her for lidt over et år siden, begyndte jeg at kysse pigernes røvballer hver gang jeg er sammen med en. Både privat og glædes piger. Jeg snakker ikke om rimming, altså slikke i røven, men kys på ballerne. Et godt greb om hofterne og så et par ordentlige smækkys på hver balle.

Jeg har endnu ikke mødt en pige der ikke kunne lide det, nogle fniser lidt, andre laver en lidt kælen nydelse lyd, og et par stykker har endda sagt thank you :). Jeg har også oplevet at det tændte pigerne.

Gør i andre også det?

Skrevet

Det tror jeg der er mange der gør ... 
Jeg har det omvendte problem ... 
Jeg glemmer det ... 
For når pigen først er klædt helt af, kan jeg ikke holde mig fra brysterne.
Og så glemmer jeg de nedre områder bagpå, så at sige.
En pige jeg har besøgt fast siger osse, at der er mange der foretrækker bagdelen frem for brysterne ... 
Det kan jeg slet ikke førstå ... :D <3

Tror der er mange der godt ka' li' at 'slikke bagfra' ... 
Det er slet ikke mig ...
En pige jeg besøgte, vendte sig pludselig rundt og stak bagdelen helt op i hovedet på mig ...
... OK, det var så lige lidt f-o-r meget krop ... :D:D
(men i øvrigt et fint besøg ...)

Redigeret af sneræven

Skrevet
  • Author
sneræven skrev, for 11 minutter siden:

En pige jeg har besøgt fast siger osse, at der er mange der foretrækker bagdelen frem for brysterne ... 
Det kan jeg slet ikke førstå ... :D <3

Jeg er 50/50 bryster/røv.

Ønsker ofte jeg havde 4 hænder, en til hver bryst og en til hver balle :D

Skrevet

Men jeg har nu også en tendens til at kysse eller slikke steder på kroppen som de fleste ikke gør det skyldes at flere af stederne er dejlige erogene zoner med mange nerver under huden blandt andet bag øret, kravebenet og lige under brystet. 

Skrevet
Jernet skrev, for 5 minutter siden:

Ønsker ofte jeg havde 4 hænder, en til hver bryst og en til hver balle :D

Tænk hvis man havde 2 pikke også, én til fissen og en til røven, samtidig :P

-Nu hvor jeg kommer til at tænke over ovenstående, så måtte det da føles skønt, hvis det kunne lade sig gøre :D

... Tænkte den lige videre; gad vide om pigerne så ville have dobbelt op på betaling, eller ekstra for anal? Eller måske ekstra for 2 guys..? :rolleyes:

Redigeret af Mr. Nobody

Skrevet
  • Author
Mr. Nobody skrev, for 3 minutter siden:

-Nu hvor jeg kommer til at tænke over ovenstående, så måtte det da føles skønt, hvis det kunne lade sig gøre :D

Ville man så komme ud af begge pikke samtidig, eller en af gangen?;)

Skrevet
  • Author
Dillermand Junior skrev, for 4 minutter siden:

og lige under brystet. 

Den er noteret, og skal prøves i weekenden ;)

Skrevet
Jernet skrev, Lige nu:

Ville man så komme ud af begge pikke samtidig, eller en af gangen?;)

Skulle lige til at redigere mit indlæg, stod lige præcis og tænkte på det samme :D

Altså forestil dig, at man kom med begge samtidig, dobbelt op på nydelse! 

Men forestiller mig, at man kunne komme med én ad gangen, og så kører motoren bare videre på 1 cylinder, den der kom bliver slap og falder ud, og så kommer den sidste også i mål efterfølgende :lol:

Skrevet

Jeg er vist meget oral, jeg slikker både pigernes fisser, røvhuller og fødder, udover at jeg selvfølgelig også tungekysser dem :P 

Jeg kysser ikke røvballerne, forstået som tantekys uden tunge, men jeg kan sagtens finde på at slikke pigernes røvballer, ben, kroppe mv og slikke og sutte på deres bryster - de smager bare SÅ lækkert, de piger…

Redigeret af Pussy Juice Eater
Trykfejl

Skrevet
  • Author
Pussy Juice Eater skrev, for 2 timer siden:

Jeg er vist meget oral, jeg slikker både pigernes fisser, røvhuller og fødder, udover at jeg selvfølgelig også tungekysser dem :P 

Jeg kysser ikke røvballerne, forstået som tantekys uden tunge, men jeg kan sagtens finde på at slikke pigernes røvballer, ben, kroppe mv og slikke og sutte på deres bryster - de smager bare SÅ lækkert, de piger…

Hold da op, du giver den da fuld gas :)

Skrevet

Jeg er fuldt ud på højde med @Pussy Juice Eater,.......rigtigt meget til det orale, og koncentrere mig meget om ballerne og lige under, hvor det bliver til baglår:wub:

Faktisk så meget at jeg nogle gange glemmer brysterne lidt:huh:..:oops:.....

Skrevet
Mr. Nobody skrev, for 8 timer siden:

Som om en pik ikke gir mere end rigeligt med problemer, med to ville jeg ikke eje en klink :lol:

Skrevet

Ballerne er bare frække. Nyder at kysse dem, slikke på dem, røre ved dem. Sidst men ikke mindst trække ballerne til side og slikke blidt henover stjernen - måske også dybt.. LOVE IT:P

men ellers er der ingen steder på kvindekroppen jeg IKKE vil kysse eller slikke. Tæer, fødder, fisse, lår, mave, navle, bryster, armhulen, halsen you name it. 

Kvindekroppen fortjener MAX attention:wub:

Skrevet

Jatak, slikker og kysser gerne baller og det der er imellem. Jeg synes at nakke og armhuler er lidt overset. Armhuler har en særlig duft, fugt og varme. Nakker er det smukkeste hos mange smukke kvinder:wub:

Skrevet

Uha altså. 

Det sted på en kvinde der kan få mig op og køre er den fold der kommer frem når hun ligger på siden og trækker knæet op mod maven. Den fold - lige der hvor oversiden af låret møder hoften - det er for mig det smukkeste sted på en kvinde :wub:

Og når den så fuldendes af en flot og velformet bagdel - eventuelt plisseret med noget lingeri eller en hofteholder …….for satan da ……. hvor fanden lagde jeg nu mit Tenga-æg!!

Skrevet

Jeg udover at kysse dem, bider dem også meget gerne. Specielt nede hvor de mødes med lårene. Hvis pigen ikke reagerer negativt, bliver de skam også bidt lidt små hårdt. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.