Hop til indhold

Lars Ole på Nympho

Featured Replies

Skrevet

Jeg ved ikke hvorfor det er begyndt at irritere mig og andre syntes sikkert også det er latterligt at det irriterer mig... 

Hvis man kigger på Nympho's indhold af piger jævnligt og ser på deres billeder fra deres "social club", så vil man på nærmest samtlige piger se at en Lars Ole har kommenteret på 1 eller flere billeder af pigen. 

Til at starte med tænkte jeg at det var da meget sødt af ham, så de følte de blev set. Men da jeg så hans navn på nærmest samtlige pigers profil, tænkte jeg sku sølle mand der sidder og har en trang til at kommentere på alt. 

Men nu er jeg kommet til den konklusion at det må være et kink for ham og skide irriterende for mig, at jeg ikke kan abstrahere fra det. 

Jeg ville egentlig ikke sige noget med det, men nu er det ude af mit system, medmindre der er nogle der har et bud på hvorfor man dog vil bruge så meget tid på at kommentere på så mange billeder, udover et kink...

Redigeret af Sweex2

Skrevet

Der skal ikke meget til at ødelægge din dag, hvad?
Du kan jo ignorere billed kommentarerne, hvis det generer dig for meget.

Skrevet

@Sweex2 velkommen til 2025. I dag er det super almindeligt, at du sidder hjemme ved din komputer og laver dumme kommentarer på næsten alt. Når du ikke lige gør det, så melder du dig ind i grupper med enlige, så man kan sidde bag hver sin skærm og fortælle hvor ensom man er. 

Sådan er verden desværre i dag :)

• 4 weeks later...
Skrevet

Jeg må give dig helt ret. 

Det er lidt ynkeligt hvordan de samme personer smider kommentarer på samtlige billeder der bliver lagt derinde, samt lover besøg. Hvis de personer ville ligge besøg hos alle de skrev til, ville de gå rundt træt hele tiden.

Kan godt forstå folk kommenter på et pænt/sexet billede, men samtlige billeder af samtidig kvinder, er ekstremt.

Skrevet

Der er vist mange mennesker der skal prise sig lykkelige for at andre ikke kender deres kedelige hverdag.

Hvis han hygger sig med at kommentere på billederne, så kan han roligt få lov til det uden min fordømmelse.

Skrevet

Kink, ynkeligt eller en fetisch, lad dog personen være. Han gør jo intet ulovligt.

Det er da mere patetisk at man i 2025 kan blive irriteret over det, i stedet for at komme videre.

Skrevet

Det er meget uskyldig og generer ikke nogen. Helt harmløst.

Han har 17 review og to opslag siden 2023. Det er sgu ikke meget på 1 1/2 år. Det kunne også være han er en bot for nympho.dk da reviews alle har 5 stjerner. Det er en mulighed.

Redigeret af Mime

Skrevet

I've seen this and others in many comments, and I don't mind at all...But... I've always thought that these are people who are "benefited" in some way to advertise the girl.

Have a good day

Thor 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.