Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var i denne uge forbi Alize

https://annoncelight.dk/showad/417151

https://annoncelight.dk/profile/Kimm2024

Følgende er mine indtryk. Jeg vil forsøge at holde det kort.

Stedet: For så vidt et pænt sted mit i Vejle, men jeg har været der to gange, og jeg tror de har problemer med kloaken. Hele kælderen lugter som når du fjerner vandlåsen fra din håndvask.

Pigen: Meget petit, sød at snakke med, udemærket engelsk, men er helt sikkert nogle år ældre end hendes billeder viser.

Massage: Var rigtig god, en af de bedste jeg har fået i længere tid. Hun tager godt fat.

Akten: Et fantastisk blowjob, efterfulgt af en relativ kedelig affære.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende for et par dage siden. Din beskrivelse af hende er 100% det samme, jeg oplevede.

Dog har jeg aldrig lagt mærke til lugten, selvom jeg har været på stedet en del gange.

Del dette indlæg

Link til indlæg
jalapeno skrev, for 3 timer siden:

Stedet: For så vidt et pænt sted mit i Vejle, men jeg har været der to gange, og jeg tror de har problemer med kloaken. Hele kælderen lugter som når du fjerner vandlåsen fra din håndvask.

Er stedet en helt almindelig lejlighed, eller er det en klinik?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernet skrev, for 5 timer siden:

Er stedet en helt almindelig lejlighed, eller er det en klinik?

Klinik beskriver det nok bedst

stor kælder som måske engang har været en butik, der er indrettet lokaler i hver sin ende, med sofa og massagebriks.

lokalerne er rigtig fine, det resterende inklusiv bad er meget slidt

Del dette indlæg

Link til indlæg
jalapeno skrev, for 1 minut siden:

Klinik beskriver det nok bedst

stor kælder som måske engang har været en butik, der er indrettet lokaler i hver sin ende, med sofa og massagebriks.

lokalerne er rigtig fine, det resterende inklusiv bad er meget slidt

Okay, tak, så ved jeg lige præcis hvor det er.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Jeg har besøgt Alize i dag i Vejle.

https://annoncelight.dk/showad/417151

Stedet: det ligger i en kælder med indgang på hjørnet, ud til en større vej. Der er noget byggestillads som giver noget dække, men ellers er det ret tydeligt at man går til massør. Indenfor er det på overfladen ret almindeligt massage klinik. Men på badeværelset er der tydeligt mug og skimmel. Det er synd for pigerne de skal arbejde i det, og Alize hostede da også med mellemrum. Der er briks og sofa, så gode muligheder for at udfolde sig akrobatisk.

Pigen: Alize lever ikke helt op til modelbillederne, men hun er i mine øjne absolut en flot kvinde. Hun er meget slank, som man også kan se på hendes billeder. Hun er måske lidt for slank til min smag, men sådan er vi jo så forskellige. Jeg bemærkede ingen tatoveringer, stækmærker eller løs hud.

Oplevelsen: Hun er sød og venlig, dog ikke særlig kærlig eller opsøgende. Min første tanke da jeg gik ind var om hun var med på at der skulle knaldes? Hun opførte sig 100% som om jeg bare kom for at få en massage. Også efter jeg havde betalt de normale 1.200kr FP pris for 60 minutter. Hun virkede lidt tøvende overfor at jeg bad om sex først og massage bagefter, men var som sådan meget villig. Jeg startede med at tage et bad (bemærkede skimmelsvampen) og så op på briksen. Jeg er ikke så sensitiv, så jeg vil gerne have hun tager hårdere fat. Selvom jeg holder min hånd uden på hendes og viser hende hvor hårdt jeg gerne vil have det, så fanger det ikke rigtigt an. Efter et ok blow, fik jeg en god lang ridetur. Derefter 69 og blow + hj til afslutning. Jeg skulle selv hjælpe til for at komme i mål. Hun tog hele mit skud i munden, men skulle hurtigt derefter en tur på badeværelset. Alt i alt en ok, omend lidt skuffende oplevelse ift, hvad jeg håbede på. Jeg synes bare ikke rigtigt kemien var der.

Jeg vil egentlig gerne give Alize en chance mere, men jeg har ikke lyst til at komme det sted igen, sålænge de stakkels piger arbejder i skimmelsvamp. 

Chance for genbesøg: 0%

Redigeret af Trylledejen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da jeg var på besøg hos Alize midt i juni, der var der ikke noget problem i at vi sprang massage delen over og startede med slik, blow og forskellige stillinger. 

En dejlig petit thai Lady, lige efter min smag, sød og dejlig.

Jeg bemærkede ikke nogen lugt gener.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...