Hop til indhold

Knep mig hurtigt i bilen for penge - Silkeborg

Featured Replies

Skrevet

ikke prøvet men DAMN, de billeder virker sindsygt bekendte. hun virker bekendt. men kan ikke sætte finger på det

Skrevet

De der annoncer, hvor de nævner alt det de IKKE gør, og tilmed er sindssygt prissat, kan man da kun smile overbærende af.

Skrevet
Charliesheen skrev, for 11 timer siden:

Nogen der har prøvet her og kan fortælle om oplevelse? 

https://annoncelight.dk/showad/423559

Ingen kys, ingen blowjob men hurtigt knep i bilen for 1.500,00?????:biggrin:

Man kan få lækker sex for en tusse med mange dejlige GP ere hvor det foregår i en dejlig stor seng og hyggelige omgivelser. 

Tror ikke der bliver kø ved bagsmækken:biggrin:

Skrevet

19 år, ansigts billeder og sex i bil :shock:

Jeg tror billederne er stjålet på nettet, og denne annonce ikke er andet end fup.

Skrevet

Jeg mener at hun er/har været på sugardate , brugernavn er noget i samme stil , så hun kan godt være ægte 

Skrevet
Smedesvenden skrev, for 2 timer siden:

Jeg mener at hun er/har været på sugardate , brugernavn er noget i samme stil , så hun kan godt være ægte 

Mener profilen på Sugardaters hed : Carsex eller noget i den stil. Der logger en tråd om hende under Sugardaters forum herinde.

Redigeret af Zar

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.