Hop til indhold

Featured Replies

• 2 weeks later...
Skrevet

Er hun bare fræk, eller not. Kig lige på hende! Fucking hot, ik...? Meeeeen, gud fader bevares!!! Ugidelig, forvent og intetsigende pige midt i tyverne. Jeg fangede det ret hurtigt, men nu var jeg jo ankommet, så modsat hvad jeg plejer at bestille, nøjedes jeg denne gang med 30 min. Efter at have parkeret meget eksponeret i en dobbeltgarage ud til en SINDSSYG trafikeret vej, så skulle jeg ringe/ skrive. Men det tog sgu sin tid før hun fik snøvlet sig sammen om at få åbnet døren. Så bliver man jo lettere irritabel, ik...?

Trods den korte tid på 30 min, startede hun ud med massage, der består af en indsmøring af ryggen, som da kæresten smurte dig ind i solcreme sidst, I var i Alanya. Det var så massagen. Det tager lige 20 min. Jeg tænker javel, men resten skal jo også afsluttes, så jeg skal nu nok få min tid til det sjove, om så tiden skal "gå over tiden". Men efter 5 min siger hun iskoldt, at jeg må gøre mig færdig, for tiden er snart gået. Hmm, det bliver lille Peter jo ikke mere opstemt af, så jeg måtte gå i favoritstillingen med det samme og gøre mig færdig.

På vejen ud skete dét, som vi alle frygter. Jeg møder den næste kunde. Bedst, som jeg var på vej ud, så kommer en 35 årig gut ind af hoveddøren, vi får øjenkontakt, han bliver chokeret af at se mig, og mig også. Han stiller sig dog diskret til siden i entreen, tæt op ad væggen, så jeg kan komme ud uden, at vi skal kigge på hinanden igen. MEGA AKAVET!! 

Lidt træls, når der ikke er styr på en skid, sådan et sted. Not a chance, at jeg kommer nogensinde kommer igen.

• 2 weeks later...
Skrevet

Hey.

Har lige været der i dag og har totalt modsat oplevelse.

Super sød og smuk thai pige. Meget venlig og imødekommende da hun åbner døren. Får et hurtigt bad og ligger mig klar til massage. Hun snakker livligt og spørger ind til diverse ting. Rigtig massagen er ikke i top, men okay (nu heller ikke det jeg kom efter :)

Har en time med hende og hun lever sig fuldt ind i den seksuelle akt.

Slutter af med den dejligste megafransk.

Får et afskeds kys og tager afsted med smil på læben. Meget smuk pige med små struttene bryster.og dejlig røv. Uhmm! Kommer meget gerne igen til en ny omgang ❤️

Redigeret af Gownup

Skrevet
  • Author

Det var ikke lemon du besøgte ? Hun er nemlig lige blevet omtalt positivt i Esbjerg 

Skrevet
Gownup skrev, den 3.4.2025 at 23:38:

Hey.

Har lige været der i dag og har totalt modsat oplevelse.

Super sød og smuk thai pige. Meget venlig og imødekommende da hun åbner døren. Får et hurtigt bad og ligger mig klar til massage. Hun snakker livligt og spørger ind til diverse ting. Rigtig massagen er ikke i top, men okay (nu heller ikke det jeg kom efter :)

Har en time med hende og hun lever sig fuldt ind i den seksuelle akt.

Slutter af med den dejligste megafransk.

Får et afskeds kys og tager afsted med smil på læben. Meget smuk pige med små struttene bryster.og dejlig røv. Uhmm! Kommer meget gerne igen til en ny omgang ❤️

Det kan umuligt være den samme pige. Det skulle da være meget mærkeligt. Det var Mickey jeg besøgte.

Skrevet
  • Author

Ja det var nu også det med struttene bryster jeg lod mærke til . Ligner det ikke Mickey har 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.