Hop til indhold

Danske Anja

Featured Replies

Skrevet

JA....:(

hold dig langt væk. hun skifter navn hver uge. 

har haft en sjov episode hvor vi havde aftalt bj. da pengene skiftede hænder sagde hun at hun skulle aflevere pengene til sin chauffør. hun kom aldrig tilbage :lol: så jeg blevet i den grad taget med bukserne nede. 

Skrevet

Jeg har aldrig mødt den omtalte pige.

Men bare for at der ikke skal opstå misforståelser vil jeg lige nævne at en anden pige også kalder sig Danske Anja, og har gjort det i lang tid.

https://annoncelight.dk/showad/347578

Et møde med hende er på alle måder anbefalelsesværdigt, og regn med at hun sætter dybe spor i dit sind og introducerer dig til dele af din seksualitet du måske ikke selv kender til.

Men det er altså ikke hende der omtales her.

Skrevet

Lad være. der er blevet gjort opmærksom på, hvem vi taler om. Du gør ovenikøbet selv opmærksom på at det er en afsporing.

Lauersen skrev, for 15 timer siden:

Jeg har aldrig mødt den omtalte pige.

Men bare for at der ikke skal opstå misforståelser vil jeg lige nævne at en anden pige også kalder sig Danske Anja,

......

Men det er altså ikke hende der omtales her.

•  

Redigeret af Stapler

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.