Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Er kommet der en del tidligere inden de blev gemt bag al vejarbejdet i Buddinge. Det er Paula på billedet, dejlig og sød kvinde, måske photoshoppet med lidt mere glans end i virkeligheden.

Skrevet

Det er godt nok nogle af de ringeste billeder jeg har set! 

Skrevet
johndavidjohn2017 skrev, for 16 minutter siden:

Er kommet der en del tidligere inden de blev gemt bag al vejarbejdet i Buddinge

Sidste gang jeg kørte forbi (måske en måneds tid siden) var der helt åbent og bygningen der havde ligget foran ud mod vejen var nu væk. Så hvis det er et problem at andre kan se dig, så er du hermed advaret. Men jeg vil sige at det er en stor vej og klinikken ligger tilbagetrukket og trafikken glider hurtigt forbi, så der er næppe nogen som helst der ser noget når det kommer til stykket.

Jeg var derinde for nogle år siden og der mødte jeg Paula og hun så nu ganske sød ud. 

Skrevet

Memory lane, long time ago.

Mindes mange aften/nattebesøg hos Suzy, nu Apex, der.

Paula er sød, men ingen årsunge. Og et af de hedeste minder er Paula og Soffy, nu Hedehusene, sammen i Roskilde!

Jaja, minderne flyver på langfart, blot for at sige at Paula er en af dronningerne i branchen og borger for den gode kvalitet.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.