Hop til indhold
Gangbang

❤️ Mega liderlig tøs tilbyder gangbang i Randers d. 21/3 ❤️

Recommended Posts

Det frækkeste creampie gangbang ever med den lækreste og mest liderlig tøs. 

Smuk dansk milf, kønne øjne, indbydende bløde kramme venlige bryster. Den fineste runde røv der skriger på anal. 

Gå ikke glip af det frækkeste gangbang. 

Fredag den 21 marts i randers fra 11.30-13.30 tilbyder lækker dansk milf gangbang efter alle kunstens regler. 

Ultra smuk og fræk blondine med intense kønne brune øjne, lækre berøringsvenlige bløde bryster. Den frækkeste runde røv, lige til at tage godt ved og presse sig helt i bund. 
Sutter med stor glæde og gerne til roden

Ingen gæst vil på noget tidspunkt blive bedt om at holde igen alle må give den gas og i alle huller. Elsker anal og man må gerne skifte mellem hullerne. Der vil også være mulighed for sandwich med en pik i hvert hul. 

Er man sikker sygdomsfri kan der kneppes uden gummi i alle huller. 

Tøsen møder nytestet og ren op, det sørger jeg for. 
Man må gerne komme dybt i alle huller og hun sluger alle der ønsker det. 

Man møder op mellem 11.15-11.25 kl 11.30 lukkes dørene og arrangementet går i gang. 

Der er bad muligheder på stedet og alle skal være nyvasket, særlig pik og forhud samt grundig håndvask. 

Det er ikke tilladt at bruge fingre i hendes huller da der sidst kom skader af dette. 

Pris 
2 timer gangbang 1400kr 
Uden kondom 100kr  
Anal 400kr 

Vi modtager kun kontanter og ikke 1000kr sedler 

For tilmelding skriv til 
Skriv hvad du ønsker af tillæg 
Aftalen skal bekræftes dagen før og samme dag inden kl 08.00 på tlf 91972361

IMG_9904.jpeg

IMG_9907.jpeg

IMG_9906.jpeg

IMG_9905.jpeg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Jer. 
Jeg har aldrig før været med til et GB, men vil rigtig gerne prøve det. Er der plads til en nybegynder? Hvor mange deltagere er der typisk? Har i en aldersgrænse? Måske vi ses - Anders

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gangbang skrev, den 10.3.2025 at 14:35:

Smuk dansk milf, kønne øjne, indbydende bløde kramme venlige bryster. Den fineste runde røv der skriger på anal. 

Fredag den 21 marts i randers fra 11.30-13.30 tilbyder lækker dansk milf gangbang efter alle kunstens regler. 

Ultra smuk og fræk blondine med intense kønne brune øjne, lækre berøringsvenlige bløde bryster. Den frækkeste runde røv, lige til at tage godt ved og presse sig helt i bund. 

Ingen gæst vil på noget tidspunkt blive bedt om at holde igen alle må give den gas og i alle huller. Elsker anal og man må gerne skifte mellem hullerne. Der vil også være mulighed for sandwich med en pik i hvert hul. 

Man møder op mellem 11.15-11.25 kl 11.30 lukkes dørene og arrangementet går i gang. 

Der er bad muligheder på stedet og alle skal være nyvasket, særlig pik og forhud samt grundig håndvask. 

Det er ikke tilladt at bruge fingre i hendes huller da der sidst kom skader af dette. 

Pris 
2 timer gangbang 1400kr 
Uden kondom 100kr  
Anal 400kr 

For tilmelding skriv til 

IMG_9904.jpeg

IMG_9907.jpeg

IMG_9906.jpeg

IMG_9905.jpeg

Er der mulighed for at komme og kun kigge 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aanders skrev, for 21 timer siden:

Kære Jer. 
Jeg har aldrig før været med til et GB, men vil rigtig gerne prøve det. Er der plads til en nybegynder? Hvor mange deltagere er der typisk? Har i en aldersgrænse? Måske vi ses - Anders

Hej

Der er helt sikkert plads til en nybegynder , Alderen er fra ca 20 til 60 år

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheOneBehind skrev, for 8 timer siden:

Det lyder rigtig godt. Har ikke prøvet det før, så er der plads til en nybegynder? Og hvad er hendes alder?

Ja der er plads

Hun er midt i 30 erne

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har aldrig prøvet et GB, men har for flere år siden delt en times tid med denne kvinde. Slap nu af hun er fræk, og selvom jeg ikke havde min bedste dag, er hun uden tvivl det frækkeste jeg har prøvet. Jeg er sydpå, og kan derfor ikke deltage, ellers var jeg sgu nok røget afsted til min GB-debut

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gangbang skrev, den 10.3.2025 at 14:35:

Pris 
2 timer gangbang 1400kr 
Uden kondom 100kr  
Anal 400kr 

For tilmelding skriv til 

IMG_9904.jpeg

IMG_9907.jpeg

IMG_9906.jpeg

IMG_9905.jpeg

Det ser spændende ud - absolut !

Tør man forsigtigt spørge på den smukke kvindes alder ?

Kh. Helge

Del dette indlæg

Link til indlæg
Helge N skrev, for 39 minutter siden:

Tør man forsigtigt spørge på den smukke kvindes alder ?

Det står andet sted i tråden, men det er jo svært at se med de lange billedfyldte citater ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Julius skrev, for 7 timer siden:

Det står andet sted i tråden, men det er jo svært at se med de lange billedfyldte citater ;)

Jeg synes jeg har kigget teksten igennem flere gange og stadig overset det. Men hvis du har set det, må det jo stå der ...

Helge

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skovfogeden skrev, for 3 minutter siden:

Hun er i midt 30'erne kan du læse længere oppe.

Tak - det står der også ...

Helge

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogen udsigt til at denne pige afholder et arrangement på et senere tidspunkt?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...