denventende 96 Skrevet 22. Marts, 2014 Er der nogen som har erfaring med dette sted. Ydelser, piger, hvordan er selve stedet På forhånd tak - da jeg snart skal til området Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denventende 96 Skrevet 28. Marts, 2014 Er der ingen som har noget info Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1019 Skrevet 28. Marts, 2014 Er der ingen som har noget info Det lyder som om du må tage en for holdet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Magico 424 Skrevet 14. Februar, 2015 Jeg har været der et par gange, men med meget forskelligt udfald. Den første gang var der en lille sød sag, som var meget smuk, rimeligt ung (vil gætte på 25), men meget blufærdig. Jeg købte en gang body-to-body. Hun masserede mig nøgen, men selve body-2-body skete der ikke meget af. Men dejligt, da hun stod og masserede mig med lillepigen lige foran øjnene på mig. Hun vidste nok godt af B2B-delen var svært fraværende, så i stedet fik jeg lov at slikke hende og få en spiller uden tillægspris. Så det var vist omkring 7-800 kroner i alt for en time. Den tur tog jeg med hende et par gange, og så prøvede jeg også hende som plejer at være der. Ved ikke, om hun ejer stedet, men hun har været der alle de 5-6 gange, jeg har været der, mens hende den lille, søde kun var der to gange. Og den anden er altså helt anderledes professionel og no-touchy-anything uden store ekstra regninger. Typen, der skifter fuldstændig karaktér fra at være en fræk, indbydende hunkat inden pengene skifter hænder til at være helt klinisk og upersonlig, så snart pengene har skiftet hænder. Dem kender mange af jer sikkert... Det kan selvfølgelig være at kemien var dårlig, men i hvert fald var det samme omgang, jeg købte som med hende den anden, men selvom hun var nøgen under massagen, så var der heller ikke her noget som helst b2b over b2b-delen. Og her måtte jeg betale ekstra, hvis jeg skulle have en håndtur. Så med andre ord var det de der 7-800 for en gang nøgen-oliemassage. Så kan I selv beslutte om det var en god pris. Servicen var i hvert fald langt fra tilstrækkelig, så jeg har ikke lagt flere penge der. Nu er der måske nogen, der kan regne, og se, at når jeg skriver 5-6 gange og kun beskriver tre ture, så er der da nogle ture, jeg ikke har beskrevet, og ja, det var fordi hende den professionelle der åbnede døren de næste 2-3 gange jeg var der, og da jeg kom ind og fik spurgt om hun var alene der, så gik jeg igen. Det synes jeg faktisk man har pligt til. Ganske enkelt for at signalere, at dig har jeg prøvet, og din service fortjener du ikke at få penge for. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg