Hop til indhold
analfan

Billig pige mellem Århus og Herning?

Recommended Posts

Jeg skal i morgen køre fra Århus til Herning og søger derfor lidt sjov. Prisen er vigtig og må meget gerne være lav, da det er købe delen der tænder mig, så alder størrelse farve og lign er ikke vigtigt. Så nogen der kender et sted på denne strækning eller i en af de 2 destinationer hvor der er en billig pige?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skal i morgen køre fra Århus til Herning og søger derfor lidt sjov. Prisen er vigtig og må meget gerne være lav, da det er købe delen der tænder mig, så alder størrelse farve og lign er ikke vigtigt. Så nogen der kender et sted på denne strækning eller i en af de 2 destinationer hvor der er en billig pige?

Lyder som om det det "Dejlige Birgitte" i Silkeborg du søger  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lyder som om det det "Dejlige Birgitte" i Silkeborg du søger :D

Til 1100 pr. Time er jeg nok lidt mere kræsen. Ellers ikke et dårligt bud.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til 1100 pr. Time er jeg nok lidt mere kræsen. Ellers ikke et dårligt bud.

Det var bare for at se hvor lavt dit niveau var - men tror du skal satse på kvalitet og istedet gå efter pigerne hos f.eks. Privat Diskret i Bording - koster 1000,-/½ time + det løse, men så er vi sikre på du går fra stedet med smil om læben.

Ellers er der jo Molleruppigerne

Pigerne i Lovsang

Valhallapigerne

I selve Herning er det lidt småt med piger, men der er da lidt muligheder, hvis du f.eks søger på annoncelight.

Hvis du kører lidt uden for ruten en Alexandra i Hampen også værd at køre efter.

Isabella i Them kunne også være et godt bud, hvis du er til store meloner.

Hvem der lige er på i Nr. Snede, tør jeg PT ikke sige.

Thaipiger kan du finde på Bjødstrupvej i Hammerum, men har ingen nyere anmeldelser.

Stadion Allé 50 i Ikast er også en mulighed, men du må selv lige søge på Side 6 om der er nogen og hvem.

Nu er det som sådan ikke kvalitet du får efter, men https://annoncelight.dk/annonce/113689/sofiepigen-tilbyder så bliver det ikke bedre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lyder som om det det "Dejlige Birgitte" i Silkeborg du søger  :D

så dårlig er hun nu heller ikke og hun virker som en pige der kan lide det hun laver, har været hos hende et par gange og havde intet at klage over, jo lige måske at en time gik så forbandet hurtig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Spooney

Dunno omkring hvad du betegner som billig, men hende her er alle pengene værd:

http://side6.dk/resultatside/?q=5552

Har skrevet en anmeldelse af mit besøg hos den vidunderlige unge dame:

Kan stadigvæk kun sende mine absolut bedste anbefalinger afsted efter hende og som du kan læse i tråden, så har de fleste haft særdeles gode oplevelser. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...