Hop til indhold

Clara Covergirl - seductiongirls

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte Clara for nogle års tid siden.

https://www.seductiongirls.dk/pigerne/clara

Husker hende som en meget køn pige a la studieturen i Firenze hvor man var ved st koge helt over på grund af de lokale skønheder. Og så med de mest bedårende øjne, stort smukt krøllet hår - og ikke at forglemme de ægte faste ursmukke bryster.

Der er jo så gået nogle år. Desværre har hun valgt at bruge de samme billeder, hvilket giver lidt nervøse trækninger i forhold til om hun ikke mener at nye billeder vil være godt for business.

Jeg tænker at hun stadig er bedårende, men er der nogen der har lyst til at give en heads up på om hun har holdt sig slank, naturlig og sprudlende?

Skrevet

Jeg har besøgt hende indenfor de sidste par måneder.

Hun er stadig smuk og bedårende. Ikke helt så slank som da hun var yngre, men stadig i virkelig god form.

Skrevet
MrNormal skrev, 1 time siden:

Jeg har besøgt hende indenfor de sidste par måneder.

Hun er stadig smuk og bedårende. Ikke helt så slank som da hun var yngre, men stadig i virkelig god form.

Tusind tak! 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.