Seka 9 Skrevet 22. Marts, 2014 Er der nogle der har erfaring med Annika - http://side6.dk/resultatside/?q=2957? Kan hun anbefales. Hører også gerne, hvis der er andre piger, der tilbyder dogging, som kan anbefales. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OleV 273 Skrevet 23. Marts, 2014 Hun er anmeldt rigtig mange gange, og har endnu ikke læst en positiv anmeldelse af hende endnu... Uhygiejnisk er en af de ord der går igen i de fleste... Men jeg har dog ikke selv besøgt hende, så kan ikke sige det 110%... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 757 Skrevet 13. September, 2016 OleV skrev, den 23-03-2014 at 13:27: Hun er anmeldt rigtig mange gange, og har endnu ikke læst en positiv anmeldelse af hende endnu... Uhygiejnisk er en af de ord der går igen i de fleste... Men jeg har dog ikke selv besøgt hende, så kan ikke sige det 110%... Hmmm... Jeg har søgt på siden her, og kan finde 2, max 3 egentlige anmeldelser - alle meget korte. Er jeg en klovn til at søge, eller er "rigtig mange gange" disse 2-3 gange? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thop 65 Skrevet 14. September, 2016 Ikke verdens klasse, men hun leverer et ok blow, ikke nogen model, nem at snakke med... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg