Hop til indhold

Der er brug for anbefalinger

Featured Replies

Skrevet

Jeg er fra Aalborg og har tilbragt det meste af mit liv i Storbritannien. Jeg er for nylig flyttet til København, jeg er 36 år gammel og har brug for anbefalinger til, hvordan man møder sexede kvinder over 25 år her i København. Jeg vil have en god sexet tid. Nogle tips om specifikke steder, der ikke er stripklubber, der vil rive dig af?

Skrevet

Altså hvis der er GlædesPiger så er det vel bare at søge på de forskellige sites. 
Hvis det ikke er professionelle så har du slået dit opslag op det forkerte sted. 

Skrevet
babayaga skrev, for 9 timer siden:

Jeg er fra Aalborg og har tilbragt det meste af mit liv i Storbritannien. Jeg er for nylig flyttet til København, jeg er 36 år gammel og har brug for anbefalinger til, hvordan man møder sexede kvinder over 25 år her i København. Jeg vil have en god sexet tid. Nogle tips om specifikke steder, der ikke er stripklubber, der vil rive dig af?

Det er det siden er til for. Når gå igang med at læse de opslag der allerede er. Ellers spørg til nogle konkrete piger du har i kornet. Så kan du være heldig der er respons. 

Skrevet

Du skrev et  identisk indlæg i et andet forum, @babayaga. Jeg gav dig et godt råd lørdag morgen i den tråd.

Uden at læse hvad jeg skrev til dig, skriver du bare ukritisk det samme i et andet forum. Hvis du ønsker hjælp, så gør dig - og os andre -  den tjeneste,at læse de svar folk skriver inden du igen poster noget nyt.

Redigeret af Stapler

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.