Hop til indhold

Recommended Posts

Was whit Yaya today, she's great. A very beautiful femine trans, started whit a good firm massage whit enough teasing so you don't have the idea that your only their for a massage. she has a nice size penis, she gave a very good blow job and I fucked in serveral positions and that's nice because she's very tight. afterwards I got an nice relaxing massage.

she's defentily I my book to visit her again. The disadvantage is that she doesn't speak engelisch only Thai

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogen der har været ved hende hvor hun var den aktive part?

Redigeret af Beck49

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er faktisk noget af det smukkeste man kan forstille sig, sødt smil, flot krop og meget villig til at behage :rolleyes:

Men som Bull siger er hendes engelsk ikke eksisterende...næsten !

Hun var ikke den aktive ved mit besøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

16 cm ca. er mit bud.

Kan i øvrigt bekræfte, hvad @Herrrman siger. Hun er super sød. Og da jeg i øvrigt taler Thai, var kommunikation slet ikke noget problem. Hun var også aktiv ved mit besøg, og det er hun god til.

Hvis I kan leve med at hun ikke er let at kommunikere med, med mindre man kan gøre sig forståelig på Thai, så er det bare om at komme afsted.

Det eneste, der i min optik trak ned var, at hendes cumshot var næsten ikke eksisterende, and halv dråbe maks.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogen der kan fortælle hvor meget hun tager for en time med FP? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mau skrev, 1 time siden:

Er der nogen der kan fortælle hvor meget hun tager for en time med FP? 

1.200

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...