Argent 1316 Skrevet 8. Marts "Kamp Lider" Den følelse af kropslig afmagt. Den intense summen i legemerne, hvor man reelt ser rødt af pure liderlighed, som jeg tænker mine kære forum-brødre kender.. Hvor blodet syder. Hvor der skal den mindste stimuli til, for at påvirke en reaktion fra manden forneden.. Hvor man får alt i verden bare jager én ting. Forløsning. Den følelse, ramte mig i aftes.. Hårdt. Jeg har, som mange andre, længe sonderet terrænet på landskabet "Annoncelight", og er intimt bekendt med de daglige egnsarter.. Velkendte billeder, gengangere i foto og tekst - de overbenyttede hjerte- og læbe-emojis, groft filtrerede modelfotos.. Der skal i reglen noget lidt anderledes til, noget nyt, for at vække iveren det kræver at højre-klikke og trykke "Åben link i ny fane," men hvor intet over ... *klik* "Privat og diskret. Liderlige hotte Helena" er måske ikke den 'anderledes' profiltekst der ville vække interessen i en Annoncelight-veteran som jeg, men brugernavn og billeder var nye, så det måtte ses nærmere på. ... og d'herrer ... der er fundet guld. - Amatør billeder. En glat fisse. Solide håndfulde bryster. Slank mave. Velskabt røv. Jeg kunne ikke stå for det, og i min kamplider kunne jeg ikke dy mig.. Jeg skrev øjeblikkeligt til Helena, mod alt håb forventende at skulle fortsætte jagten hvis ikke der kom svar prompte. Men der kom svar. Og det kom prompte! Helena var næsten slået bagover af min (for mig) ganske normale, høflige introduktion og henvendelse om en aftale, og det skulle vise sig et eksempel på at respekt, pli, og lidt humor er genvejen til kvinders hjerter- eller i hvert fald deres trusser. Helena runder i sin profil af med teksten "KAN DU TÆNDE MIN HJERNE, ER DET 90% SIKKERT AT DU KAN TÆNDE MIN FISSE" og det skal jeg love for er tilfældet! Det skulle blive startskuddet på en halv time med en kvinder der på alle måder er min seksuelle spejling. - Jeg ankom indenfor en times tid ved hendes dør, der ligger ud til en stor og trafikkeret vej i Valby - men frygt ej, i der hælder til anonymitet og diskretion, der er al den diskretion man måtte ønske. Vi holdt kontakt over mail helt indtil jeg ansteg på dørtærsklen, og endelig kunne vi lægge øjne på hinanden. (Det eneste der ikke var klargjort før mødet, men som nok kan være relevant for besøgende: Det er et ryger-hjem.) Først og fremmest er Helena hudløst ærlig i sin beskrivelse af sig selv. Sit udseende, sine lyster, og hvad hun sætter pris på at vide om sin gæst. Jeg delte information om min egen lyst, mine kinks, ønsker til hende, luftede et par 'idéer' om nye og anderledes ting vi kunne prøve - og hun var lydhør samt ikke-dømmende, (og virkede ivrig for særligt én idé som jeg foreslog... Helena og jeg fandt i samspil ud af, at grapefrugter sgu kan være spændende legetøj ) Helena er, som beskrevet, på den anden side af 45 år - jeg vil gætte på slut-fyrrerne / start-halvtredserne. Hun har lidt rynker og viser tegn på et levet liv - men ved guderne der bli'r smilet og grinet, og en sjofel og beskidt humor blødgjorde det sidste af her-er-en-ny-snarlig-sengepartner nervøsiteten, og hendes flab er lige som jeg kan li' den - drilsk, useriøs og selvironisk. Hun er en lav størrelse, men solidt bygget - en krop der har INTET med hendes alder at gøre; den er fast, besidder nogle dejlige 'købte kasser' (citat: Helena) og en prima røv.. Der er kvinder i trediverne der græder fede tårer over ikke at besidde en krop som Helena, ligeså en fisse så stram.. Som vakuumformet til mit lem - guddommeligt. Afklædningen foregik styk- og gradvis, da vi slet ikke kunne holde hænderne fra hinanden - og først da Helena stod foroverbøjet henover sit sofabord, med spredte ben og min tunge begravet i hendes Allerhelligste, fik jeg vristet den sidste sok af mig. Den næste halve time forsvandt i ét væk, og jeg kunne slet ikke holde mig fra at udvide besøget til en samlet time.. Et væld af dyrisk animalisme - uvildige hvin, skrig, brøl, og prusten - stående, liggende, og alt imellem.. Der var få stillinger der ikke blev udforsket, og ingen ønsker der ikke blev indfriet, for Helena var lydhør og med på den værste.. "INTET prinsesse i mig!" ekkoer hendes profil, hvad hun også sagde på dagen.. Nej, der er ikke plads til andet end den bundløse liderlighed Helena deler rundhåndet ud af, og som jeg ivrigt matcher og forstærker - noget hun kun syntes at blive mere grebet af! Det var en udtømt og vakkelbenet Argent der (en anelse over tid) senere forsøgte at stavre hjemad, med en sjældent oplevet usikkerhed, om hvem der reelt var blevet kneppet halvt over i den lejlighed... - Jeg satte mig til rette bag skærmen for knap to timer siden nu, og har måtte tage trykket yderligere to gange, bare mens jeg sidder og genlever aftenens udskejelser.. Det giver stof til eftertanke og refleksion, at jeg i mine nu 18 år som 'besøgende' hos besøgspiger, i ny og næ falder over en pige som stjæler al opmærksomheden.. Besøg der sætter sig så solidt i mig, at alle andre besøg må sættes på pause imens jeg forsøger at nyde at danne relation til en pige eller kvinde der bare 'rammer lysterne.' Helena er utvivlsomt en sådan kvinde. For givetvis er hun ikke en ungpige i tyverne... Men hvad fanden skal man ogs med dem, når Helena nu kan besøges?! Jeg tæller minutterne til næste besøg... og gruer for min opsparing 17 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FYAL Skrevet 8. Marts https://annoncelight.dk/showad/417269 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CPHX 124 Skrevet 8. Marts Argent skrev, for 7 timer siden: Jeg satte mig til rette bag skærmen for knap to timer siden nu, og har måtte tage trykket yderligere to gange, bare mens jeg sidder og genlever aftenens udskejelser.. Haha. Fuck en oplevelse! Elsker alt hvad dit skriv - og jubler når et møde med en kvinde kan overgå alle forventningerne! Må jeg spørge, om i kyssede? Og smagte hun i så fald af askebæger? 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweex2 1034 Skrevet 8. Marts CPHX skrev, for 11 timer siden: Haha. Fuck en oplevelse! Elsker alt hvad dit skriv - og jubler når et møde med en kvinde kan overgå alle forventningerne! Må jeg spørge, om i kyssede? Og smagte hun i så fald af askebæger? Der står i hendes annonce at hun ikke er til kys. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1316 Skrevet 9. Marts CPHX skrev, den 8.3.2025 at 08:48: Må jeg spørge, om i kyssede? Og smagte hun i så fald af askebæger? Vi kyssede ik - så kan ikke sige noget om smagen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderlige hotte Helena 152 Skrevet 12. Marts WOW en flot anmeldelse du har skrevet Tak for den. Den er jeg virkelig glad for. Men den er jo ikke kun til mig. Den er også til dig. For FUCK du tændte min knold med dine skønne beskeder. Med det sex vi har haft, er jeg faktisk glad for at jeg har fået for lidt sex i mit liv. For ellers havde jeg aldrig mødt dig. Glæder mig til (og håber på) at vi ses mange gange fremover. Du er lækker og uartig 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderlige hotte Helena 152 Skrevet 12. Marts Liderlige hotte Helena WOW en flot anmeldelse! Den er jeg rigtig glad for. Men den er jo ikke kun til mig. Den er også til dig selv. For FUCK du tændte mig både i låget og i fissen, med dine skønne beskeder. Er faktisk glad for at jeg har fået alt for lidt sex i mit liv. For ellers havde jeg aldrig mødt dig. Glæder mig til (og håber på) at ses med dig mange gange endnu. For du er så uartig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderlige hotte Helena 152 Skrevet 15. Marts Argent skrev, den 9.3.2025 at 13:26: Vi kyssede ik - så kan ikke sige noget om smagen Det ka godt være at jeg kommer til at rå-tungekysse dig, når/hvis vi ses igen Grrrr. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hans69 447 Skrevet 15. Marts Grapefrugt, det lyder interessant, kan du uddybe @Argent 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderlige hotte Helena 152 Skrevet 16. Marts Hans69 skrev, for 19 timer siden: Grapefrugt, det lyder interessant, kan du uddybe @Argent Ja, man kan jo godt gå hen og blive lidt sulten 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hans69 447 Skrevet 16. Marts (edited) Ej @Liderlige hotte Helena der mangler lidt, hvis du ser mine tidligere anmeldelser, så er jeg ikke sart Redigeret 16. Marts af Hans69 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1316 Skrevet 16. Marts Hans69 skrev, den 15.3.2025 at 06:07: Grapefrugt, det lyder interessant, kan du uddybe @Argent Det startede lidt som et grineflip vi fik over en video jeg delte med @Liderlige hotte Helena, og vi var enige om, at det måtte vi bare prøve! Utrolig vellykket! Hun fik alle sine essentielle vitaminer den dag 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderlige hotte Helena 152 Skrevet 16. Marts Hans69 skrev, for 14 timer siden: Ej @Liderlige hotte Helena der mangler lidt, hvis du ser mine tidligere anmeldelser, så er jeg ikke sart Søde ikke sarte Hans Jeg siger ikke hva der skete med den grapefrugt Hvis du vil vide det, så må du lave en aftale om et besøg. Grrr 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg