Hop til indhold

Recommended Posts

Døren blev åbnet af Olivia og hold da op, hvor er hun lækker!

https://annoncelight.dk/showad/422190

Man behøver bare at kigge på hendes billeder for at se hvor flot hun er - og at se hende i virkeligheden kan klart anbefales! WOW! ;)

Jeg kigger flere gange på hende og får sagt noget i stil med: OMG you are sexy! Do you know how hot you are? OMG you are fucking sexy! Hun griner lidt, mens hun smilende begynder at tage tøjet af. Jeg har svært ved at styre min begejstring. Hun er 1,6 m og vejer ikke meget over de 50 kg. Hendes krop er smuk og naturlig, med flotte tatoveringer på armene og brystpiercinger. Hun er fucking sexy!

Vi går i gang og jeg har svært ved at holde mig, mens hun sutter min pik. Hendes krop er blød og lækker og får lov til at røre og kæle for hende. Vi prøver en masse forskellige stillinger og hun er sgu en lille vildkat. Jeg er ret sikker på at hun mener det seriøst, når hun siger at hendes appetit for sex er stor! Til sidst kommer jeg udover hendes ansigt. WOW - sikke en oplevelse!

Jeg er en meget tilfreds mand :D

Udsende: Olivia er virkelig en smuk og super sexet pige! Billederne lyver ikke!

Sex: Hun gør det super godt og er pivfræk!

Kommer jeg igen: Ja sgu!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...