Hop til indhold

Bosnier/tyrker i Kbh

Featured Replies

Skrevet

Jeg har været i kontakt med hende men hoppede fra pga af prisen som jeg syntes var lidt for høj. Hun virker legit nok. 

Skrevet

Jeg var der sidste weekend. 

Jeg bestilte en halv times 69/ blow uden til 1200. Det foregik 5 minutters gang fra s-tog på et hostel.

Hun er utrolig smuk og fræk, og hun sutter udmærket. Det er hendes veninde, som står for al kommunikation, da hendes dansk ikke er specielt godt.

Akten blev desværre afbrudt halvvejs igennem, da hendes veninde bankede på døren for at spørge om jeg kun havde bestilt et kvarter, for “… nu var der altså gået 17 minutter”. Da jeg svarede at det var en halv time sagde hun “ok” og smækkede døren. 

Totalt turn off.

Det lykkedes lillemanden at rejse sig igen og nåede at komme inden for den aftalte tid… men fordi det hele foregår gennem en tredjepart, som er meget forvirret og ikke har styr på tingene, kommer jeg ikke igen. 

Skrevet
  • Author

Tak for dit svar Rick.

nu har jeg også været der. 

Pigen er virkelig super sød. Havde 60 min med hende og det var det hele det værd. 
Hun var helt klart pengene værd. 

pas meget godt på hende. 

jeg erfarede at kommunikationen var nem. 

Redigeret af Hvidovrefyren

Skrevet

Kan jer besøgende evt svare på hvad der er inkl? Synes ikke meget er beskrevet ligeså vel ved kontakt, andet end “sex og blow”

Skrevet
  • Author
sean4321 skrev, for 4 timer siden:

Kan jer besøgende evt svare på hvad der er inkl? Synes ikke meget er beskrevet ligeså vel ved kontakt, andet end “sex og blow”

Det var ganske almindelig dansk i mit tilfælde. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.