Hop til indhold

Med Alice, men ikke i Wonderland...

Featured Replies

Skrevet

Kære brødre,

Efter at have læst en begejstret anmeldelse af Alice af @Jack jørnsen med flere andre begejstrede bifald af det lille nips, besluttede jeg, ret spontant at besøge hende til en quickie -15 minutter, da jeg havde et ærinde i området. Jeg skrev og fik hurtigt et venligt svar og vi fik en aftale sat i stand, det er i den gamle del af Sydhavnen i en søvnig boligblok, så kender man ikke nogen på de kanter er det særdeles anonymt omend lidt længere væk fra min rute end jeg havde forventet. Der kom et Wolt bud lige før jeg kom til opgangen, jamen folk skal spise, så det var der ikke noget odiøst i og jeg blev lukket ind og gik op. De sidste besøg jeg har haft har været planlagt og researchet, nu ville jeg prøve noget lidt mere spontant.

Jeg gik op og blev lukket ind af en meeeeeget lille Alice med et blåt mærke på læben, hmmm hvad var nu det? entreen var lidt nusset, lejligheden lidt nedslidt, men jeg kom ind på værelset og vill lige se pigen an før jeg besluttede mig. Hun pegede på sin læbe og sagde "Botox" ok, det gav vel mening -i det omfang det giver mening at piger i starten af tyverne bruger botox. Alice ser sød ud, meget petit og med en ret stram krop. ansigtet er lidt plaget af gamle akne ar og hun smiler ikke meget, men så lidt ligeglad eller mut ud, men jeg valgte at blive. Jeg afregnede og tænkte at for 500kr. kunne det ikke gå helt galt og det gjorde det ikke, men det var heller ikke en god oplevelse -forklaring følger.

Jeg var renskuret men ville lige friske mig op og blev vist hen til badeværelset, da jeg åbnede døren stod Wolt buddet og benyttede toilettet! :shock: Så det var altså ikke mad han var kommet for at aflevere... han sagde hej og jeg svarede, men det var sgu lidt akavet. Så måtte jeg vente og kunne stå og se en stor bunke vasketøj på gulvet i gangen, indtrykket af lejligheden og deres organisering af arbejdet var ikke imponerende... Jeg kom ud på et rodet badeværelse uden håndklæde... men fik da lige klaret det der skulle klares og fik et håndklæde inde i Alice's værelse.  Akten skulle foregå på en enkeltmandseng i et værelse med pudsen hængende fra loftet, bogstavelig talt, ikke just inspirerende, men omvendt var jeg jo ikke kommet for at vurdere stedets indretningsarkitektoniske kvaliteter eller mangel på samme. Alice smed tøjet -meget dejlig krop! men smil var der ikke meget af. Kondom på en halv slap/stiv pik og så suttede hun den op, med stor ihærdighed og ikke så megen finesse -jeg ved det godt, hvad kan jeg forvente på 15 minutter? men noget sagde mig at det ikke havde været meget bedre hvis jeg havde købt længere tid.

Vi gik i gang med akten, der kom glidecreme på og hun satte sig overskrævs og begyndte at ride, men der var ingen indlevelse af nogen art, selv hendes dejlige krop -der iøvrigt godt kunne have været groomet lidt bedre, der var lidt stubbe hist og her kunne ikke rette op på hendes ligegyldighed. Da hun ikke mente at det fungerede opfordrede hun til en doggy, med mig stående og hende på tværs af sengen, det fik vi prøvet men det var heller ikke en stor succes så vi endte i missionæren som minutterne tikkede... Heller ikke den stilling fungerede optimalt og hendes ligegyldighed tændte mig af. JEg prøvede ellers med komplimenter, men lige meget hjalp det. Jeg foreslog at hun spillede mig af og det var hun med på, af med kondomet og igang. Det klarede hun faktisk ok, selvom jeg måtte bede hende om at sætte farten lidt ned -hun er så lille at hun kunne gøre det stående ved siden af sengen! -og så stor er jeg trods alt ikke ;) jeg kom og blev aftørret. På med tøjet, mens det håndklæde jeg lige havde brugt kom ind i skabet igen :wacko: og så tog vi afsked og jeg var ude af døren igen. 

Oplevelsen var pudsig for nu at sige det mildt, en lidt mut, ligeglad pige, en rodet og nusset lejlighed, ingen styr på organiseringen. Jeg fik min udløsning og er en oplevelse rigere -jeg er glad for at jeg kun købte 15 minutter, jeg kan virkelig ikke se hvad jeg skulle bruge 15 minutter mere i den lejlighed sammen med Alice til. Hun lader til at ikke at være særligt glad for sit arbejde men har formentlig indset at det giver en pæn indtjening og så må man tage det sure med det søde -det var den opfattelse jeg fik.  

Til gengæld har det fået mig til at værdsætte de søde piger endnu mere. Jeg skal aldrig mere gå til en 15 minutters aftale og vil fravælge lavprissegmentet da det faktisk er dyrere for mig, hvis jeg ser på den samlede oplevelse. Det at kunne tale med pigen og være godt tilpas i lejligheden er vigtigere for mig end jeg havde troet, det samme gælder at pigen kan lide det hun laver. Nej, hun behøver ikke at synge og danse -men hun må godt, hvis hun har lidt rytmisk sans :D men det at kunne mærke at pigen er tilpas i sit arbejde, hviler i sig selv, det betyder noget for mig -det betyder faktisk rigtig meget for mig. Så den lunkne discount oplevelse har været pengene værd i mere end en forstand -og jeg mener ikke discount på en nedsættende måde, det er blot en konstatering. Det er godt at der er flere prissegmenter og jeg er glad for at Alice har begejstrede kunder, jeg er bare ikke en af dem -men jeg glæder mig allerede til at besøge en sød GP her i løbet af foråret.

Ærbødigst, DrMabuse 

Skrevet

Jeg må have været i en parallel virkelighed, da jeg besøgte Alice for en uges tid siden, for jeg var på samme adresse, men i kælderen :shock: som tilsyneladende var arbejdsstedet for flere piger. Du kan ikke tage hverken hendes ligegyldighed eller hendes fine krop fra hende, men det passer mig fint, da jeg kun besøger hende for det sidste :D 

Skrevet
  • Author
Turnier skrev, den 9.3.2025 at 10:39:

Jeg må have været i en parallel virkelighed, da jeg besøgte Alice for en uges tid siden, for jeg var på samme adresse, men i kælderen :shock: som tilsyneladende var arbejdsstedet for flere piger. Du kan ikke tage hverken hendes ligegyldighed eller hendes fine krop fra hende, men det passer mig fint, da jeg kun besøger hende for det sidste :D 

Hej @Turnier Ja det er et meget godt billede, var kælderen skummel? Ejendommen lignede ikke umiddelbart et sted med en nyrenoveret kælder, men jeg var ikke dernede så jeg kan, selvfølgelig ikke udtale mig om den. Ja, Alice havde en fin krop -det var bare ikke nok for mig til at det rigtig blev godt, men dejligt at det fungerer for dig.

Ærbødigst, DrMabuse

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.