Hop til indhold

katty thai Grenå (Fuld pakke)

Featured Replies

• 2 weeks later...
Skrevet

Katty ser nemlig rigtig sød og charmerende ud. Det tænkte jeg også. Man kan nærmest se det i hendes øjne. Meeeeen, de billeder er ikke taget i formiddags.....læg 10 år til. Minimum.

Og så skal du heller ikke være for godt udstyret, jeg siger det bare for god ordens skyld.....og rummet er fuldstændig rømmet for inventar, pånær en 3/4 madras, der ligger kastet hen i hjørnet af rummet, dog med et rent håndklæde på. Sød og flink er hun da, men tror ikke hun har hørt efter i engelsk timerne.

Skrevet
Napoleon69 skrev, den 21.3.2025 at 16:16:

Katty ser nemlig rigtig sød og charmerende ud. Det tænkte jeg også. Man kan nærmest se det i hendes øjne. Meeeeen, de billeder er ikke taget i formiddags.....læg 10 år til. Minimum.

Og så skal du heller ikke være for godt udstyret, jeg siger det bare for god ordens skyld.....og rummet er fuldstændig rømmet for inventar, pånær en 3/4 madras, der ligger kastet hen i hjørnet af rummet, dog med et rent håndklæde på. Sød og flink er hun da, men tror ikke hun har hørt efter i engelsk timerne.

Hejsa.

Hvad mener du med ikke for stort udstyr?? Og hvordan var sexen???

Skrevet

At dit vedhæng ikke må være for lang. Jeg stødte på et eller andet derinde hele tiden og det forstyrrede mig så jeg ikke kunne komme. 

Hun foreslog så at give mig blow igen uden, men det virkede stadig ikke.

Så der var jo kun sidste mulighed tilbage.

- men nu helt uden.....

Skrevet
sergent-254 skrev, den 7.3.2025 at 13:38:

hvor holder hun til i Grenaa

Er det på gågaden?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.