Hop til indhold

Only 2 days in Vejle!!!Sara - ADVARSEL

Featured Replies

Skrevet

Hej Alle,

Så tog jeg en for holdet - en rigtig øvert.

Only 2 days in Vejle!!!Sara

Lad os starte med alt det der ikke passer

• Der er ikke skyggen af Thai over pigen
  • Det er ikke pigen på billeder - Men i stedet en nogenlunde pæn "Italiensk" pige

Jeg laver ret hurtig en tid på SMS på 45 min. og ankommer til stedet, som ligger i Vestbyen - Bliver her mødt af pigen og vi aftaler 30 min.

Så går det stærkt - Af med tøjet og på med kondom på min ikke hårde diller, som hun så sutter op.

Om på ryggen og så ellers op med kalorius hvorefter hun straks begynder "come quick"

Vender hende om i Doggy, stadig med hende der presser på for en udløsning.

Prøver med hende øverst, men nu er hun sur og tvær og vil ikke rigtig andet end en spiller.

Til sidst bliver jeg sur - hiver kondomet af og tager tøj på. Hun brokker sig over at jeg ikke kan få udløsning hurtig nok og jeg viser hende klokken - Der er gået 17 minutter fra jeg ankom.

Jeg kan på ingen måde anbefale dette sted og denne pige - Det er en pengemaskine af værste skuffe.

• Stedet    3/10
  • Pigen      2/10
  • Sexen    -10/10
Skrevet

Billederne ligner heller ikke ligefrem en Thai så allerede der bimler alarmklokkerne for mig. En objektiv vurdering af billederne og billedesøgning bekræfter så også at det IKKE er pige man møder. 

så desværre ikke den store overraskelse men kunne være lækkert med noget rigtig delikat ungpige GFE guf i byen. Syntes der er ved at være langt mellem snapsene. Så til piger og bagmænd - STRAM OP. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.