Rudolfski 151 Skrevet 22. Marts, 2014 Hmm, når man får thai massage, er de så nøgne "undervejs"..? Og bestiller man tid, eller dukker man bare op, og vælger man selv hver der skal betjene/massere en..? God lørdag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
behave 80 Skrevet 22. Marts, 2014 Du kan betale dig for alt.... De fleste steder kan du selv vælge pigen og de fleste steder dukker du bare op, dog hvis du vil være sikker på at få den pige du ønsker er det en god idé at ringe og booke, ligesom der er steder der er mere populære end andre der er det også en god idé at booke tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThorsHammer 519 Skrevet 22. Marts, 2014 Hmm, når man får thai massage, er de så nøgne "undervejs"..? Og bestiller man tid, eller dukker man bare op, og vælger man selv hver der skal betjene/massere en..? God lørdag Rudolfski, min gamle gymnasielærer sagde altid, at "der findes ingen dumme spørgsmål - kun dumme svar". Om han har ret, ved jeg ikke, men dit spørgsmål er ihvertfald ikke dumt 1. Hvis du alene bestiller "thai massage" hos en thailandsk massøse, så betaler du o. 300-500 kr. for 1 times massage, og til den pris beholder pigen tøjet på. Såfremt du beder hende om at tage tøjet af eller hun selv tilbyder at gøre det, så vil du med en sandsynlighed tæt på 100% blive afkrævet merbetaling, som selvfølgelig kan variere fra pige til pige. Typisk kan det koste fra 200-500 kr. ekstra, hvor du ikke er sikker på HJ eller anden afslutning inkl. i prisen, med mindre det er aftalt. Du kan også komme ud for, at pigen uanset merbetaling bare IKKE vil smide tøjet, men det er vist alligevel relativt sjældent. 2. Mht. om man "bestiller tid eller bare dukker op", så er det noget du selv vælger. Der kan være fordele og ulemper ved begge dele. Hvis man allerede kender en bestemt pige, man er glad for, så er det selvfølgelig en god ide at bestille tid på forhånd ved pågældende thai klinik. Hvis man derimod ikke kender eller har set billeder af pigerne på en thaiklinik, man måske skal besøge for første gang, kan det være en fordel bare at dukke op og bede om at hilse/se på de piger, der er på vagt. Har man ikke forhåndsbestilt en tid, er det også nemmere at gå igen, hvis ingen af pigerne falder i din smag. 3. Mht. om man selv vælger hvem af pigerne, der skal massere en, så afhænger det lidt af dig selv og hvor frimodig du er. På mange klinikker får du "tildelt" den pige, som lukker dig ind uden at blive tilbudt valgmuligheder, men så kan du jo selv bede om at se alle de piger, som er på klinikken den pågældende dag og vælge din favorit. Det kan godt skabe en pinlig stemning, fordi du indirekte siger til pigen der modtog dig, at du ikke er tilfreds med hende, men håber på "noget bedre"... Her må man så gøre op med sig selv, om man kan leve med det... I vore dage vælger jeg altid selv uden betænkeligheder og lader mig ikke "pådutte" en pige, som er mig imod, men de første gange måtte jeg overvinde en blufærdighedstærskel for at bede om en anden eller bede om at se andre piger på klinikken. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 22. Marts, 2014 bede om at se andre piger på klinikken. Sidst jeg prøvede det - blev jeg præsenteret for hendes mor Hvorefter jeg valgte at gå igen. Desværre er det ikke altid lige nemt kommunikere og lave aftaler med thaipigerne - selv dem der har været her i flere år forstå ikke så godt dansk - men hvis du vælger en ½ - 1 time fuld pakke m. BoomBooom, kan du bedre selv bestemme forløbet, men thaipigerne er ikke så meget for at lave stripsshows - men det er nu sjovt, når de lidt forlegne/påtaget forlengne med ryggen til klæder sig af, selvom man selv står der helt splitterragende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg