Hop til indhold

Super sød ny Thai pige Nora

Featured Replies

Skrevet

Var forbi denne lille smukke sag i dag, og det var en god oplevelse. Hvis man ser bort fra at der sidder en “mamma” og styrer tingene, og som glemmer at give pigen/pigerne besked om hvad kunden gerne vil have af ydelser. Husk at spørg pigen I møder, om hun har fået alt at vide. Jeg fik ikke alle ønsker opfyldt, men fik en god oplevelse alligevel. God massage, godt bj uden, og flere rundture på madrassen. 
https://annoncelight.dk/showad/395520

Skrevet
Blinken skrev, for 5 timer siden:

Var forbi denne lille smukke sag i dag, og det var en god oplevelse. Hvis man ser bort fra at der sidder en “mamma” og styrer tingene, og som glemmer at give pigen/pigerne besked om hvad kunden gerne vil have af ydelser. Husk at spørg pigen I møder, om hun har fået alt at vide. Jeg fik ikke alle ønsker opfyldt, men fik en god oplevelse alligevel. God massage, godt bj uden, og flere rundture på madrassen. 
https://annoncelight.dk/showad/395520

Ligner hun/kroppen tilnærmelsesvis billederne. Passer alder og ca. hvor i Odense befinder hun sig ?

Skrevet
  • Author

Det er hende på billederne, hun er lille og har måske et par kg for meget, men det er pænt fordelt. Hun er ældre end det der står, men jeg syntes ikke det betyder noget. Hun er tæt på Odense centrum, Østerbro. 

Skrevet
Odense skrev, for 9 timer siden:

Det er jo to forskellige piger i annoncen fra KBH.....Den ene, pigen i Odense kan jo sagtens ha været på adressen i KBH tidligere.

Men hvorfor i kalder hende Nora forstår jeg ikke.....der står Nina i annoncen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.