Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Forleden besøgte jeg Cleo hos Pussy Galores i Hellerup, og fik den lækreste GFE-oplevelse. https://70210026.dk/cleo
Jeg har besøgt hende før, og har også haft besøg nogle skønne besøg af hende privat hos mig, og jeg må bare sige at Cleo giver den lækreste GFE-oplevelse. Hun er både total fræk, men hun forstår også at gøre det superhyggeligt og afslappet. Hun møder en i det lækreste lingeri med sin lækre krop, med flotte store bryster, og de skønneste øjne, der i hvert fald på mig får det hele til at rykke.. Og hun kan virkelig tage pikken dybt i munden og gøre de skønneste ting, samtidig med at hun kigger på dig med hendes skønne liderlig øjne. Og så leger hun lækkert med sig selv - hun er sgu fræk med en dildo. Og så hun får nogle vildt frække sprøjteorgasmer, nærmest på stribe. Hun kan virkelig selv li' sex, og det bliver meget synligt når man knepper hende, fx bagfra hvor hun er god til at få den bagfra dybt, og så kan hun ride lækkert, så hun selv kommer. For fanden, jeg kommer igen. Just do it :-)

Redigeret af Bryan Mills
Billede fjernet

Skrevet

Jeg havde en aftale med hende ude for PG i dag, og kan kun skrive under på roserne her. Hun er sku en dejlig tøs.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.